Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:06:34 GMT

برگزاری دومین همایش شو سواره اسب در نطنز

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۱۷۴۹

برگزاری دومین همایش شو سواره اسب در نطنز

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حسین اشرفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز شامگاه جمعه در اختتامیه همایش کشوری «شو سواره اسب نطنز» در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: دومین همایش کشوری شو سواره روزهای ۱۱ و ۱۲ فروردین با حضور بیش از ۲۰۰ رأس اسب از شهرهای مختلف کشور از جمله  اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، اراک، ساوه، اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، آران و بیدگل، کاشان و رفسنجان در باشگاه کارون نطنز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضور پیشکسوتان و بزرگان اسب ایران و سیلمی‌های فاخر و اسب‌های برتر کشور در رده‌های مختلف سنی در این همایش خبر داد و افزود: در این همایش اسب‌هایی با نژاد دره شور، عرب ایرانی، وارداتی و کرد شرکت کردند.

اشرفی ابراز داشت: هدف از برگزاری این همایش ایجاد شور و نشاط بین مردم، شناسایی نژاد اسب‌های اصیل و تولید برترین اسب‌ها برای کسانی که در حوزه صنعت پرورش اسب فعالیت دارند، بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز در ادامه گفت: پتانسیل‌های بسیار خوب این شهرستان در زمینه اسب و شرایط آب و هوایی مناسب باعث شد تا این شهرستان میزبان این همایش باشد و با وجود ۲۰۰ رأس اسب در شهر نطنز درصدد هستیم با کمک بخش خصوصی و خیران ورزش‌یار احداث پیست سوارکاری را در دستورکار خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با مذاکرات انجام‌شده با هیأت سوارکاری استان اصفهان مقرر شد که در سال آینده در تقویم آموزشی توجه ویژه‌ای به مباحث آموزشی تربیت سرکلانتر، تربیت هندلر و افرادی که می‌خواهند این رشته را به‌ صورت حرفه‌ای دنبال کنند، شود.

به گزارش فارس، یکی از نکات جالب این همایش حضور فعال بانوان ورزشکار بود که ثابت کردند در ایران فعالیت ورزشی برای بانوان توسعه‌یافته است.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: شو سواره اسب نطنز اسب اصیل ایرانی حسین اشرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز