Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: در سال گذشته ۴۹۴ فقره پرونده  در حوزه قاچاق، قضایی و  متروکه گمرکی تشکیل شد که نسبت به سال  ۹۹ با رشد ۹۰ درصدی مواجه بوده است. علی دهقانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ساماندهی و تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی استان ایلام  اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات ویژه رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم ساماندهی انبارها، فرایند پایش، بازرسی و ساماندهی از تنها انبار جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان  اقدامات متعددی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس کل دادگستری استان ایلام با اشاره به اقدامات صورت گرفته درباره ساماندهی انبار اموال تملیکی گفت: در سال گذشته ۴۹۴ فقره پرونده  در حوزه قاچاق، قضایی و  متروکه گمرکی تشکیل شد که نسبت به سال  ۹۹ با رشد ۹۰ درصدی مواجه بوده است.   وی درباره سایر اقدامات صورت گرفته بیان کرد: همچنین ۴۷۴ عملیات فروش شامل مزایده به مذاکره  و فروش به مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال انجام شد و در همین راستا ۳۹ فقره عملیات استرداد کالا به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال صورت گرفت و ۲۰ فقره عملیات استرداد وجه حاصل از فروش به ارزش ۳۱ میلیارد ریال انجام شد.   دهقانی تصریح کرد:  همچنین در سال گذشته ۱۱ فقره عملیات واگذاری کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال و ۹۹ فقره عملیات انهدام کالا به ارزش ۶۷ میلیارد ریال انجام شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری ایلام حمایت از تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری ایلام حمایت از تولید میلیارد ریال فقره عملیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.
وی افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
رحیمی آذر افزود: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل