Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل کریم بهرام زهی،عضو شورای اسلامی شهرستان سراوان گفت: ضعف در زیرساخت های مخابراتی و‌ کندی سرعت اینترنت در روستاهای سراوان گلایه مردم را به دنبال داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل کریم بهرام زهی عضو شورای اسلامی شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: از آنجایی که در عصر ارتباطات و تکنولوژی قرار داریم و هر روز شاهد پیشرفت روز افزون در زمینه اینترنت هستیم، اما در سراوان و روستاهای حاشیه آن داشتن اینترنت پر سرعت و زیر ساخت های مخابراتی به آرزوی دیرینه برای مردم این خطه از کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در روستای تاریخی دزک بالا با وجود فاصله کم با شهر سراوان متاسفانه در برخی نقاط این روستا به ویژه در محدوده خیابان حضرت علی (ع) اهالی ساکنین این روستا با مشکل اختلال در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت مواجه هستند.

عضو شورای اسلامی شهرستان سراوان گفت: به نظر می رسد در این منطقه دکل شبکه های تلفن همراه نصب نشده باشد که مردم همواره از نبود اینترنت در این منطقه گلایه مند هستند.

بهرام زهی خاطر نشان کرد: گرچه ضعف در زیرساخت های مخابراتی و کند بودن سرعت اینترنت مربوط به روستاهای حاشیه شهر نمی شود بلکه در برخی از نقاط شهرستان این مشکل وجود دارد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود در عصر ارتباطات و تکنولوژی مسئولین مربوطه چاره اساسی برای رفع این معضل به صورت کارشناسی شده اندیشیده و اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهرستان سراوان گفت: در روستاها و نقاطی که اینترنت وجود ندارد به ویژه در دزک مردم در خرید اقلام مربوطه و انجام امورات روزمره دچار مشکل هستند چرا که اکثر فروشگاه ها، خبازی ها و مراکز فروش به دستگاه پوز یا کارت خوان مجهز هستند که به دلیل ضعف در سرعت اینترنت با مشکل مواجه شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرعت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود