Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری تا روز سه‌شنبه (شانزدهم فروردین ماه) جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت اظهار کرد: همچنین تا روز دوشنبه (پانزدهم فروردین ماه) روند افزایش دما در نوار شمالی کشور و وزش باد نسبتا شدید جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز سه‌شنبه نیز کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. در این روز دریای خزر هم مواج است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از اواخر سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

ضیاییان وضعیت آب‌وهوایی پایتخت را طی سه روز آینده نیز پیش‌بینی و عنوان کرد: امروز، شنبه (سیزدهم فروردین ماه)، آسمان تهران قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه است و دمای آن در کمترین و بیشترین حالت خود به ۱۳ و ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در روز یک‌شنبه(چهاردهم فروردین ماه)‌ آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا بین ۱۵ تا ۲۸ درجه سانتیگراد متغیر است.

وی ادامه داد: پس فردا، دوشنبه (پانزدهم فروردین ماه)‌نیز آسمان همانند دو روز گذشته کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا با کمی افزایش بین ۱۶ تا ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی باران پیش بینی می شود فروردین ماه وزش باد سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و گفت: آخر هفته بارانی برای بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از صدور هشدار زرد در استان خبر داد و اظهار کرد: از پنج‌شنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود و روز جمعه نیمه غربی استان بارش‌های رگباری به خود خواهد دید.

وی افزود: برای روز شنبه نیز در بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران و رگبار هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تا روز جمعه دمای هوا تغییرات جزئی افزایشی خواهد داشت و روز شنبه چهار تا شش درجه کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 749764

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • لرستان بارانی می‌شود
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان