Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر نادر توکلی، درباره وضعیت کرونا در تهران با گذشت تعطیلات نوروزی، گفت: در حال حاضر خوشبختانه وضعیت بیماری مناسب شده و روند کاهشی شده است. تعداد مراجعین کرونایی بسیار کاهش داشته است. البته تا هفته اول فروردین ماه با یک آنفلوآنزای فصلی هم مواجه بودیم که عمدتا افرادی بودند که با علائم سرماخوردگی مراجعه می‌کردند و بیماری شدید هم ایجاد نکرد و گسترده هم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق آخرین آمار کرونا در استان تهران، تعداد بستری‌های روزانه به زیر ۲۰۰ رسیده است و کل تعداد بستری‌های کرونایی استان تهران هم  ۸۸۰ نفر است. در عین حال دو سه روز است که مرگ‌های کرونایی در تهران تک‌ رقمی شده است و در ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد کرونا مثبت فوتی داشتیم. در عین حال روند عادی است و باتوجه به اینکه در بیمارستان‌ها اعمال الکتیو در ایام نوروز وجود نداشته، تخت بیمارستانی هم به اندازه کافی موجود بود و مشکلی نداریم.

توکلی با بیان اینکه شرایط بیماری در تهران تقریبا عادی است، گفت: کماکان نسبت به تزریق دز سوم واکسن توصیه می‌شود. شرایط هم تقریبا معمولی است. ان‌شاءالله بعد از تعطیلات و از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ بازگشایی مدارس را خواهیم داشت و تمام فعالیت‌های آموزشی از سر گرفته می‌شود. در عین حال توصیه می‌شود که پروتکل‌های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک، تهویه مناسب و ... رعایت شود.  

وی درباره تاثیر سفرهای نوروزی بر روند بیماری کووید ۱۹ بعد از تعطیلات، گفت: در فاصله ۱۵ تا ۳۰ فروردین ماه باید روند وضعیت بیماری را پایش کنیم. ممکن است به دلیل افزایش سفرها و شرایطی که در نوروز داشتیم، درصدی افزایش در بیماری داشته باشیم که امیدوارم قابل توجه نباشد.

کد خبر 667153 برچسب‌ها اميكرون كرونا در ايران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اميكرون كرونا در ايران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند