Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامل رسولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرداری سردشت تعداد ۱۶۰ پرسنل و کارگر در بخش خدمات شهری دارد که ماهیانه بابت حقوق و مزایا ۱۵ میلیارد ریال به آنها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری اضافه کرد: درآمد شهرداری سال گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال بود که ۶۰ درصد صرف هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد صرف هزینه‌های اجرای طرح‌های عمرانی شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سردشت ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی در این شهر فقط دو ماه مجال فصل عمرانی داربم اما با این وجود سال قبل اقدامات اساسی انجام گرفت.  

وی گفت: تعریض و اصلاح بلوار کردستان، اصلاح هندسی مسیر رزی‌جولا، ایجاد و فنس‌کشی کمپ سگ‌های ولگرد با مساحت یک هزار متر مربع، احداث و نصب تندیس علامه بیتوشی و خله ‌ده‌رزی در دو میدان، جدول گذاری و مناسب‌سازی معابر جهت هدایت آب‌های سطحی، بتن پلاک و جدول‌گذاری بلوار هفت تیر، معابر جدول‌گذاری مسکن فرهنگیان، تابلو گذاری، کاشت ۶ هزار گل‌ و نهال، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی مانند برگزاری جشنواره و شرکت در نمایشگاه گردشگری در تهران از اهم فعالیت‌های انجام شده است.

رسولی اصافه کرد: در اجرای طرح‌های عمرانی بیشتر سعی داریم به صورت مشارکتی یعنی با دریافت ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه از مردم کارها انجام گیرد، چون در این صورت است می‌توان بر حس تعلق مردم جهت حفظ و نگهداری طرح‌ها و مشارکت در زیباسازی شهر اثرگذار بود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود با تدوین و اجرای طرح جامع شهری و طرح تفصیلی، شهرداری تعیین کننده توسعه شهری باشد و مشکلات ساخت و سازها حل و اجرای طرح‌های عمرانی براساس این دو انجام شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها شورای شهر مناطق محروم آذربایجان غربی طرح های عمرانی سردشت مناطق مرزی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مناطق محروم آذربایجان غربی شورای شهر مناطق محروم آذربایجان غربی طرح های عمرانی سردشت مناطق مرزی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور طرح های عمرانی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیشتر بخوانید: شرط صدور بیمه شخص ثالث لغو شد؟

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229051 برچسب‌ها پرداخت عوارض آزاد راهی

دیگر خبرها

  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت