Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوش آبادی صبح شنبه در دیدار با آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار کرد: امروز در کشور شاهد همدلی و همراهی تمامی مسؤولان برای خدمت رسانی به مردم هستیم و قطعاً این همدلی، مسیر را برای توسعه و پیشرفت کشور هموار می‌کند.

وی ادامه داد: امروز کشور با سختی‌ها و مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی، معیشت مردم و مسائل فرهنگی همراه است و قطعاً با همبستگی موجود بین تمام ارکان جامعه بسیاری از این مشکلات در سال و قرن جدید قابل رفع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به دشت ورامین گفت: با سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک بخش مهمی از مطالبات مردم و اولویت‌های پیشرفت و توسعه منطقه پاسخ داده می‌شود که یکی از مهمترین آن، توسعه حمل و نقل ریلی در منطقه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز بیش از دو پنجم از مردم دشت ورامین مجبور به سفر روزانه به تهران هستند و روزانه ۲۰۰ هزار سفر از سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک به پایتخت صورت می‌گیرد در حالی که زیر ساخت‌های حمل و نقل این منطقه، مناسب نیست.

وی افزود: وضعیت تنها جاده مواصلاتی دشت ورامین به تهران مناسب نیست، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فرسوده است و حمل و نقل ریلی جنوب‌شرق تهران چشم‌انداز مناسبی ندارد که امید است با سفر رئیس جمهور، بخش مهمی از این مشکل برطرف شود.

وی از بهسازی محور جنوب شرق تهران به پایتخت، تکمیل قطار حومه‌ای، اجرای تأسیسات فاضلاب، تعیین تکلیف بیمارستان شهید مفتح و بیمارستان شهرستان پیشوا از مهمترین مطالبات و اولویت‌های دشت ورامین در سفر رئیس جمهور است.

نوش‌آبادی گفت: پیش‌بینی می‌شود که با سفر رئیس جمهور به دشت ورامین ۲ هزار میلیارد تومان طرح اجرا شود که از این میزان، ۴۰۰ میلیارد ریال به توسعه و تکمیل حمل و نقل ریلی اختصاص می‌یابد.

وی از تکمیل طرح اتصال جاده چرمشهر به آران و بیدگل به عنوان دیگر طرح ملی یاد کرد و افزود: این طرح از بودجه ملی برخوردار است که اجرای آن از حوزه استان اصفهان آغاز شده و درخواست داریم که قطعاً استان تهران نیز همزمان اجرایی شود تا این طرح مهم با سرعت بیشتری همراه شود.

کد خبر 5457507

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین نوش آبادی آیت الله محمودی سفر استانی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی آمار کرونا سانحه تصادف روز طبیعت نوروز مشهد 12 فروردین سفر رئیس جمهور رئیس جمهور دشت ورامین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد

ایسنا/تهران رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از آغاز به کار طرح ملی مسکن در این منطقه خبر داد.

علیرضا خالق دوست رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره نهضت ملی مسکن گفت: پروژه طرح ملی نهضت مسکن در سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا شروع شده است.

وی افزود: زمین ها در شهرستان پیشوا در ۴ قطعه است که پیمانکار در این زمینه مشخص و دستور نقشه و اخذ پروانه ساختمانی در حال پیگیری است.

این مسئول ادامه داد: زمین‌ها در شهرستان پیشوا در شهرک آژینه و نقش جهان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از برنامه‌های اجرایی در فازهای مختلف این طرح خبر داد و گفت: فاز اول ۱۴۵ واحد است و فازهای بعدی در ۳۵۰ واحد در طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی قرار دارد.

خالق دوست ادامه داد: در شهرستان قرچک پروژه ۳۳۶ واحدی آرشام در پشت ورزشگاه ملااقایی کلید خورده و در حال انجام است.

این مسئول همچنین در رابطه با تامین زمین در شهرستان ورامین بیان کرد: عمده مشکل ما در شهرستان ورامین بحث تامین زمین است زیرا بیشتر این زمین‌ها، درجه یک و دو کشاورزی هستند.

وی ادامه داد: متقاضیان زمین در ورامین به نزدیک‌ترین شهر در پیشوا یا ورامین منتقل می‌شوند.

خالق دوست خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم زمین‌هایی را تملک کنیم، بقیه متقاضیان نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی افزود: ۹۰۱ خانوار تشکیل پرونده داده‌اند و تعداد ۴۵۱ قطعه مشخص شده که پس از مراحل اداری، ۲۰۰ نفر زمین را تحویل گرفتند و بقیه متقاضیان در حال طی کردن مراحل انعقاد قرارداد برای واگذاری هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران در پایان یادآور شد: سند مالکیت ۱۰۳۹ هکتار اراضی دولتی در پیشوا که ارزشی بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان دارد، بعد از فرآیند ۱۰ ساله دادگاهی و حقوقی اخذ شد و همچنین سند مالکیت ورزشگاه و مجتمع اداری هلال احمر قلعه سین از دیگر کارهای تملیکی بود که سند این اراضی نیز به دولت منتقل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان