Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@05:48:20 GMT

۴ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۲۲۶۲

۴ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تعداد شهرستان های در وضعیت قرمز کرونا نسبت به هفته اخیر افزایش یافته و ۴ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان در گفتگو با دیارآفتاب گفت: براساس جدیدترین رنگ بندی از سوی وزارت بهداشت، در حال حاضر شهرستان های اراک، آشتیان، فراهان و محلات در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و شهرستان شازند از وضعیت قرمز به رنگ نارنجی تغییر رنگ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: براساس اعلام وزارت بهداشت شهرستان های تفرش، شازند، خمین و کمیجان در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونا و شهرستان های خنداب، دلیجان، ساوه و زرندیه در وضعیت زرد و خطر متوسط کرونا هستند.   وی خاطر نشان کرد: به محض این‌که رعایت پروتکل‌ها را فراموش کنیم مجددا بیماری افزایش خواهد یافت و تجمعات، دورهمی‌ها و ترددهای غیرضروری نقش بسیار مهمی در افزایش بار بیماری دارند.   متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: متاسفانه هیچ شهرستانی در استان مرکزی در وضعیت آبی و کم خطر کرونا قرار ندارد و رواج بیشتر عادی انگاری شرایط فعلی را بسیار سخت تر و نقشه کرونایی را قرمز تر خواهد کرد لذا بیایید با رعایت موازین بهداشتی و تزریق واکسن محافظ جان خود و خانواده خود باشیم.   انتهای پیام 

منبع: دانا

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین