Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام یوسف احمدی گفت: به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰۰ مسجد و اماکن مذهبی استان کرمانشاه غبارروبی و عطرافشانی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به طرح غبارروبی مساجد و اماکن مذهبی به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در قالب این طرح و به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰۰ مسجد و اماکن مذهبی استان کرمانشاه غبارروبی و عطرافشانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: این کار در آستانه ماه مبارک رمضان و همزمان با دهه آخر شعبان که دهه تکریم و غبارروبی مساجد نامگذاری شده است، صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: غبارروبی مساجد یک اقدام فرهنگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است که هرساله به مناسبت ماه میهمانی خدا با حضور نمازگزاران و شهروندان مومن و ولایتمدار انجام می شود.

حجت‌ الاسلام احمدی گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی، اعزام مبلغ و روحانی به روستا‌های استان، فضاسازی شهری و اجرای برنامه‌های مختلف از مهمترین برنامه‌های این ماه مبارک خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم

به گزارش قدس آنلاین، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار کرد: مسئله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جداست. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد