Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامعلی نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: از سه راهی سامان تا «پل زمانخان» و حاشیه «زاینده رود» ترافیک سنگین می‌باشد.

وی ادامه داد: مسیرهای «شهرکرد» به «سورشجان»، «سورشجان» به «فارسان»، «فارسان» به «باباحیدر» و «کوهرنگ»، «شهرکرد» به «شلمزار» و حاشیه «تالاب چغاخور» از جمله پر تردد ترین محورهای چهارمحال و بختیاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محدودیتی در جاده‌های استان وجود ندارد، افزود: بر اساس پیش بینی‌ها در صورت افزایش ترافیک و تردد در محور سه راهی «سامان» تا «پل زمانخان» و حاشیه «زاینده رود» این مسیر به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ نوربخش تصریح کرد: تا کنون هیچ گونه تصادفی در محورهای چهارمحال و بختیاری رخ نداده است.

کد خبر 5457504

منبع: مهر

کلیدواژه: تالاب چغاخور پلیس راه چهارمحال و بختیاری گردشگری ترافیک محدودیت ترافیکی بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی آمار کرونا سانحه تصادف روز طبیعت نوروز مشهد 12 فروردین چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری