Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@19:32:47 GMT

محدودیت‌های ترافیکی قزوین در روز پایانی تعطیلات

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۲۳۴۵

محدودیت‌های ترافیکی قزوین در روز پایانی تعطیلات

ایسنا/قزوین رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: جاده زرشک به سمت باراجین و سه‌راه بهرام آباد برای رفاه حال همشهریان و تخلیه بار ترافیکی از ساعت ۱۷ امروز یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان در حال حاضر عادی است اما با توجه به اینکه در پایان تعطیلات قرار داریم و در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، ترافیک سنگین برای بعدازظهر ۱۳ فروردین در محورهای استان قزوین پیش‌بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی اگر مسافران و شهروندان ساعات صبح را برای برگشت انتخاب کنند با ترافیک سنگین قزوین، البرز و تهران مواجه نخواهند شد. توصیه می‌شود مسافران شب را برای برگشت انتخاب نکرده و بازگشت خود را به فردا موکول کنند چراکه پیش‌بینی می‌شود ساعات عصر و شب در ورودی‌ تمامی استان‌ها ترافیک سنگین باشد.

رئیس پلیس راه استان قزوین تأکید کرد: در روز طبیعت در استان قزوین برای ورود به سمت مناطق ییلاقی، الموت و زرشک محدودیتی وجود ندارد، اما جاده زرشک به سمت باراجین و سه‌راه بهرام‌آباد طبق اطلاع‌رسانی قبلی از ساعت ۱۷ یک طرفه خواهد بود، البته نگرانی در این خصوص وجود ندارد، چرا که پیش از این نیز به‌صورت ساعتی و مقطعی این کار انجام شده است.

وی گفت: این تصمیم برای رفاه حال همشهریان عزیز است، چون در این جاده باند رفت و برگشت جدا نیست و خودروها تجاوز به چپ دارند و ما به ناچار برای تخلیه ترافیک آن را یک طرفه می‌کنیم. ضمن اینکه تردد کامیون، وسایل نقلیه سنگین و موتور سیکلت در مناطق تفرجگاهی به ویژه آقچه‌کند، باراجین و الموت ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان تصریح کرد: حمل مسافر روی وانت‌بار، کامیون و کامیونت ممنوع بوده و همکاران ما درصورت برخورد با این موارد با خاطیان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قزوين نوروز 1401 پليس راهور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال