Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره جدید هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «همدلی؛ رمز پیشرفت، راز قدرت» منتشر شد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شماره سیصد و سی‌ و چهارم هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله منتشر شد.

«سخن هفته» این شماره خط حزب‌الله در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با عنوان «بهار فرصت‌ها در رمضان» نگاهی به راه‌های بهره‌مندی و قدردانی بهتر از فرصت‌های این ماه مبارک داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط حزب‌الله در یادداشت هفته خود با عنوان «همدلی؛ رمز پیشرفت، راز قدرت» نگاهی به اهمیت وحدت و همدلی مردم و مسئولان و تأکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر این موضوع داشته است.

شماره‌ این هفته‌ خط حزب‌الله به روح مطهر شهید مدافع حرم «سیدجمال رضی» تقدیم شده است.

شماره جدید خط حزب‌الله را در اینجا بخوانید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خط حزب الله ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت