Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس دیشموک-آرش آهنگ- در ایام نوروز اکثریت مردم  به جشن شادی و تفریح و عید و دید و بازدید اقدام کرده و به دیدار آشنایان رفته و مسافرت می‌روند اما افرادی هم هستند که در این ایام در راستای خدمت به خلق‌الله سفر را کنار گذاشته و اقدام به خدمات‌رسانی به مناطق محروم می‌کنند.

قرارگاه جهادی عهد خدمت شهید ستار اورنگ نمونه بارزی از این گروه جهادی بودند که در ایام نوروز یعنی از 25 اسفند به مناطق محروم و روستاهای اطراف دیشموک سفر کرده و تا 12 نوروز از خدمات بهداشتی تا خدمات عمرانی به روستاهای اطراف دیشموک خدمت‌رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمد فقیهی نژاد، معاونت عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به استقرار قرارگاه عهد خدمت شهید ستار اورنگ گفت: دوازده گروه جهادی در قالب ۲۵۰ جهادگر در دوازده روستای مختلف بخش دیشموک اعزام شدند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، مهارتی، پزشکی و سلامت مشغول به فعالیت هستند.

معاون عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان با اشاره به فعالیت‌های این گروه‌های جهادی عنوان کرد: در حوزه عمرانی در زمینه رنگ آمیزی مدارس، ترمیم و مرمت مساجد، آبرسانی به روستا‌ها، در تیم پزشکی هم پزشک عمومی، ماما، دندانپزشک و روانپزشک خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی مربیان تخصصی مشغول آموزش به کودکان و نوجوانان‌ بودند و در این زمینه خدمات‌رسانی خوبی در روستاهای بخش دیشموک داشتند.

فقیهی نژاد در ادامه گفت: این قرارگاه از تاریخ ۲۵ اسفند شروع به فعالیت و تا تاریخ ۱۲ فروردین سال جاری خدمات رسانی می‌کنند.

معاون عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان هدف از این اقدام جهادی را خدمات دهی به نقاط کمتر برخوردار بخش دیشموک دانست و گفت: با توجه به نیازمندی روستا‌ها برای کار‌های فرهنگی و عمرانی توانستیم با فعالیت‌های جهادی بخشی از محرومیت‌های دوازده روستای بخش دیشموک را برطرف کنیم.

روستاهای لیراب، سربس، تنگ‌تی، رودایوک، درغک، باغکلک، روی‌رش، سردو، دشتک، چندار، از نمونه روستاهای هدف خدمت گروه جهادی شهید ستار اورنگ بود که در این مدت ایام تعطیلات نوروزی خدمات قابل توجهی به آنها داده شد.

به گزارش فارس از دیشموک، خدمات پزشکی و سلامت در روستاهای لیراب، باغکلک، چندار، دشتک، روی رش، سربس و سردو صورت گرفت همچنین مسجد روستای روستای سردو موزاییک‌کاری و مدرسه سردو  و درغک و رودایک رنگ آمیزی شده و مهمترین خدمت گروه جهادی شهید ستار اورنگ انتقال آبرسانی به روستای سربس با 200 متر لوله‌کشی و تخصیص تانکر پلی اتیلن 5 هزار لیتری به این روستا بود که از نمونه خدمات انجام شده توسط گروه جهادی شهید اورنگ در بخش دیشموک است.

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: دیشموک خبرگزاری فارس آرش اهنگ گروه جهادی شهید شهید ستار اورنگ خدمات رسانی بخش دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی