Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «جاسم محمد جعفر» عضو ائتلاف دولت قانون عراق امروز شنبه سخنانی را در خصوص تشکیل دولت آتی این کشور مطرح کرد. وی گفت: اصرار جریان «صدر» و متحدان آن برای حذف هیئت هماهنگی شیعی از صحنه سیاسی، اوضاع عراق را پیچیده‌تر می‌سازد.

بر اساس این گزارش، این شخصیت عراقی افزود: تداوم بن بست سیاسی در عراق، تنها این کشور را به سمت و سوی فساد و سو مدیریت در سایه حکمرانی دولت فعلی، سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به این مسأله توجه و اهتمام ویژه داشت.

وی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: در حال حاضر، هیئت هماهنگی شیعی فراکسیون اکثریت در پارلمان به شمار می‌رود. هیئت هماهنگی برای گفتگو با تمامی گروه‌های سیاسی از جمله جریان صدر به منظور برون رفت از شرایط فعلی، آماده است.

پیشتر، «سعد السعدی» عضو ارشد هیئت هماهنگی شیعیان عراق به تلاش‌ها برای حذف هیئت مذکور از فرایند سیاسی عراق واکنش نشان داد و گفت: با این توطئه مقابله می‌کنیم. ما در جلسه روز شنبه برای انتخاب رئیس جمهور شرکت نمی‌کنیم تا جلسه به حد نصاب نرسد و توطئه مذکور ناکام بماند.

عضو ارشد هیئت هماهنگی شیعی در ادامه یادآور شد: اعضای هیئت هماهنگی شیعی در پارلمان یک سومِ مجموع نمایندگان را در بر می‌گیرند. ما آن را یک سومِ تضمین کننده می‌خوانیم.

این شخصیت عراقی عنوان کرد: اکنون با یک توطئه برای حذف هیئت هماهنگی شیعی از صحنه سیاسی عراق مواجه هستیم؛ توطئه ای که ساخته و پرداخته امارات، عربستان، ترکیه و آمریکا است و مسعود بارزانی قصد دارد آن را اجرا کند. بار دیگر تأکید می‌کنیم که ما با عدم مشارکت در جلسه روز شنبه این توطئه را خنثی می‌کنیم.

کد خبر 5457536 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق هیئت هماهنگی شیعی ائتلاف دولت قانون اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی ایران ولادیمیر پوتین ولودیمیر زلنسکی جو بایدن عراق ترکیه هیئت هماهنگی شیعی برای حذف هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تقدیر هیئت مدیره جایزه پولیتزر از دانشجویانی که اعتراضات را پوشش می‌دهند
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری از ایران فردا | برخوردها از سال ۸۸ جامعه را پیچیده‌تر کرده | تنش‌های بزرگ در دل رخدادهای کوچک است!
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری ایران فردا / قواعد بازی حکومت و جامعه پیچیده‌تر شده
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین