Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت فناوران طرح و توسعه سپنا گفت: اعضای این شرکت فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران و دانشجویان دانشگاه‌های برتر هستند که توانستیم سامانه‌های اطلاع‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی را طراحی کنیم.

علیرضا مهرگو، مدیرعامل شرکت فناوران طرح و توسعه سپنا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره فعالیت این شرکت بیان کرد: شرکت ما از سال ۱۳۸۵ با تیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران و دانشجویان برتر دانشگاه‌ها تشکیل و سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: رویکرد ما طراحی سیستم‌های ترکیبی براساس علوم روز است، به این صورت که تجهیزات مکانیکی، الکترونیکی، کنترل و نرم‌افزار را بتوانیم همپوشانی داشته باشیم و سیستم‌های ترکیبی را به شکلی جدید طراحی و عرصه کنیم.

مهرگو اظهار داشت: از آنجایی که طراحی محصول نیازمند این است که یک حوزه کاری را به صورت تخصصی دربرداشته باشد، سیستم‌های حمل و نقل به خصوص سیستم‌هایی که در حوزه ریلی مورد نیاز است را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت فناوران طرح و توسعه سپنا افزود: از این رو از سال ۱۳۹۰ وارد شرکت بهره‌برداری مترو شدیم و توانستیم بیش از ۱۰ محصول را طراحی و بر روی سامانه‌های ایستگاهی و قطار، نصب و راه‌اندازی کنیم. با هدف توسعه محصول و اضافه کردن محصولات متنوع به سبد محصولات شرکت، سامانه‌های اطلاع‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی را طراحی کردیم که پس از طراحی و ارائه در جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی موفق به کسب رتبه نخست شدیم. همچنین با ارائه این سامانه در جشنواره رسانه‌های دیجیتال توانستیم رتبه دوم را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌های آتی شرکت برای افزایش سبد محصولات شرکت، طراحی سیستم‌های هوشمند براساس اینترنت اشیا در حوزه‌های هواشناسی، حمل و نقل و هوش مصنوعی است. تمام تلاش ما این است که سیستم‌هایی بر پایه دانش و فناوری روز دنیا طراحی کنیم که ایران را از واردات قطعات بسیار بی نیاز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سامانه اطلاع رسانی کسب و کارهای نوپا ناوگان حمل و نقل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد امروز گفت: ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد مجهز به سیستم سرمایشی است و رانندگان باید در شرایط گرمای هوا این سیستم را فعال کنند.

 

عباس اتحادی افزود: هم اکنون هزار و ۷۱۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر مشهد فعال هستند که ۵۶ دستگاه از این تعداد کولر ندارند.

 

وی اضافه کرد: اتوبوس های فاقد کولر نیز با ورود ناوگان جدید از سرویس دهی خارج خواهند شد.

 

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: بازدید از سیستم سرمایشی ناوگان از اسفند پارسال آغاز و شارژ کولر رفع نقص انجام شده است.

 

اتحادی تاکید کرد: رانندگان موظف هستند در ساعات گرم روز سیستم گرمایشی را فعال کنند و چنانچه راننده ای به خواسته شهروندان بی توجه باشد، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ و یا ارسال پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۸ موضوع را با کد اتوبوس اعلام کنند تا موضوع رسیدگی شود.

 

٩٠٠ هزار جا به جایی و سفر درون شهری روزانه شهروندان مشهدی با بیش از هزار و ٧٠٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان اتوبوسرانی این شهر انجام می شود.

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود