Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:50:42 GMT

آماده باش کامل پلیس برای حفظ امنیت تفرجگاه های کردستان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۲۷۲۲

آماده باش کامل پلیس برای حفظ امنیت تفرجگاه های کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رسول برزوئی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و تأمین امنیت در روز طبیعت، پلیس در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها حضور محسوسی خواهد داشت و گشت‌های انتظامی، راهور و راه، امنیت انتظامی و ترافیکی در معابر، جاده‌ها و شهرها را برعهده خواهند داشت. وی افزود: تمام توان و تجهیزات خود را در راستای امنیت و آرامش و تکریم شهروندان و مسافران نوروزی با تمهیدات ترافیکی و انتظام بخشی به خصوص برای ۱۳ فروردین و روز طبیعت به کار بسته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان خاطر نشان کرد: روزهای پایانی تعطیلات، مسافران نوروزی در بازگشت از استان‌های مختلف از محورهای مواصلاتی استان عبور خواهند کرد و ما برای این روزها تمهیداتی اندیشیده ایم تا مسافران با آرامش و امنیت کامل به خانه‌های خود برگردند. سردار برزوئی افزود: تمام توان و تجهیزات خود را در راستای امنیت و آرامش و تکریم شهروندان و مسافران نوروزی با تمهیدات ترافیکی و انتظام بخشی به خصوص برای ۱۳ فروردین و روز طبیعت به کار بسته ایم. وی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در روز ۱۳ فروردین ماه طرح ویژه ترافیکی را با بکارگیری تمامی توان نیروها و تجهیزات خودرویی و موتوری در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا گامی مهم در توسعه انضباط و امنیت ترافیکی جهت پیشگیری و کاهش تصادفات وخدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی برداشته شود.

کد خبر 5457560

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج نیروی انتظامی کردستان سیزده بدر روز طبیعت بوشهر ویروس کرونا گردشگری کرمانشاه خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی آمار کرونا روز طبیعت نوروز مشهد سانحه تصادف 12 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است

روزنامه پالیتیکو به نقل از دو مقام آمریکایی امروز (جمعه) گزارش داد، واشنگتن در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی با شرکت‌های دفاعی آمریکایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی به اوکراین است.

به گزارش ایسنا، ایالات متحده در حال انجام اقداماتی نهایی در یکی از بزرگترین بسته‌های کمک نظامی خود به اوکراین است که ممکن است امروز (جمعه) اعلام شود.

به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس گزارش پالیتیکو، این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

این بسته به بودجه ۶۱ میلیارد دلاری اوکراین که روز چهارشنبه توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده امضا شد، اضافه می‌شود.

این روزنامه همچنین نوشت، تسلیحات مذکور احتمالا تا چندین سال به اوکراین ارسال نمی‌شود چون این مبلغ تحت ابتکار کمک امنیتی اوکراین تخصیص می‌یابد. در ارتباط با این ابتکارعمل، پنتاگون قراردادهایی را با شرکت‌های دفاعی ایالات متحده برای تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید برای اوکراین، در مقابل برداشت از ذخایر فعلی آن، منعقد می‌کند.

روز سه‌شنبه، سنای آمریکا بسته‌ای از لوایح را برای ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان، مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه به نفع به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه چین تصویب کرد.

در ۲۰ آوریل، این لوایح در مجلس نمایندگان ایالات متحده تصویب شد. حجم کل بسته بالغ بر ۹۵ میلیارد دلار است که شامل ۶۱ میلیارد دلار برای اوکراین، ۲۶ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و همچنین کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان در مناطق درگیری از جمله نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند