Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:11:54 GMT

جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۲۸۳۸

جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان

به گزارش خبرگزار ی فارس از اصفهان، غلامرضا ساکتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی همزمان با روز طبیعت در اصفهان، اظهار کرد: خودروهای حمل بازیافت از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین با استقرار در نقاط ورودی و خروجی شهر و در مجاورت بوستان‌ها و پارک‌ها، سبزه‌های نوروزی را از شهروندان دریافت می‌کنند و به جای آن کیسه‌های جمع‌آوری پسماند را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این سبزه‌ها بعد از جمع‌آوری به کارخانه کود آلی منتقل شده و در فرآیند تولید کود کمپوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساکتی در ادامه از شهروندان خواست هنگام رفتن به بوستان‌های شهری و خارج از شهر در روز طبیعت حتماً با خود کیسه جمع‌آوری پسماند به همراه داشته باشند و از رهاسازی زباله‌ها در بوستان‌ها و مسیر روردخانه خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه در روز طبیعت باید با نگاه مراقبتی و حفاظتی از محیط زیست به دامان طبیعت برویم، تصریح کرد: باید سعی کنیم برای بهبود فرهنگ محیط زیستی نکاتی از جمله استفاده نکردن از ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی که سال‌ها زمان می‌برد تا در طبیعت تجزیه شود را رعایت کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان جمع آوری سبزه های نوروزی روز طبیعت جمع آوری سبزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود