Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره آمار طرح اسکان فرهنگیان تا پایان 12 فروردین  1401 در سراسر کشور، اظهار کرد: یک میلیون و 646 هزار و ۳۲ نفر در قالب 446 هزار و 175 خانوار از مراکز اقامتی فرهنگیان استفاده کرده‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: 2 میلیون و 699 هزار و 573 نفر روز اقامت در مراکز اسکان فرهنگیان استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش‌ترین پذیرش مسافرین نوروزی تا پایان 12 فروردین 1401 به ترتیب به استان‌های
فارس با پذیرش 523هزار و 874نفر روز، خراسان رضوی با  386 هزار و 608 نفرروز، اصفهان با 346 هزار و 862 نفر روز، خوزستان با 189 هزار و 684 نفرروز، قم با 118 هزار و 771 نفر روز، بوشهر با 117 هزار و 123 نفر روز، یزد با 109 هزار و 127 نفر روز، کرمان با 101 هزار و 342 نفرروز، هرمزگان با 101 هزار و 332 نفرروز و گیلان با 79 هزار و 670 نفرروز اختصاص دارد.

کریمی‌فر ادامه داد: کمترین پذیرش مسافرین نوروزی شامل استان‌های  البرز با 2741 نفر روز، مرکزی با 2949 نفر روز، اردبیل با 4715 نفرروز‌ و آذربایجان غربی با 6732 نفرروز است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسکان فرهنگیان مراکز اقامتی فرهنگیان فرهنگیان نفر روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ دکتر سعید کریمی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در حال انجام است.
وی گفت: بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می‌شود.
وی در ادامه گفت: تعداد نیرو‌های متخصص در گذشته کم شده بود که به سرعت در حال تزریق نیرو هستیم.
دکتر کریمی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می‌شود.
به گفته وی، تحویل تجهیزات بیمارستانی از دیگر اقداماتی است که عدالت و تعالی نظام سلامت را در کشور اجرایی کند.

دیگر خبرها

  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد