Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه ای ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم، ماه شـب های قدر، ماه دعا و نیایش و ماه تزکیه و خودسازی و آرزوی سلامتی برای هموطنان، توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب کرد:

براساس اعلام این فرماندهی، به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران، باید از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کنند.

همچنین فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) توسط این فرماندهی مجاز دانسته شده است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

طبق اعلام فرماندهی نیروی انتظامی، مسئولیت عدم رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.                               

فرماندهی انتظامی ایران با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان با تاکید بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب، عدم استفاده از پوشش نامتعارف، عدم اختلاط نامتعارف زن و مرد و ...) در همه واحدهای صنفی و اماکن عمومی، از همه شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین مرکز انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.        

به گزارش ایرنا، طبق گزارش ستادهای استهلال و گروه‌های رصدی دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور، ماه شعبان ۳۰ روزه بوده و فردا یکشنبه ۱۴ فروردین اول ماه رمضان ۱۴۴۳ است.    

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهارداشت: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


 فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

وی از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها پلمیب شد.

 این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود