Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است که حریفان تیم ملی در جام جهانی نقاط اشتراک فراوانی دارند و این تیم برای آماده‌سازی کار چندان سختی نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

مسعود اقبالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس، آمریکا و  برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: خوشبختانه با تیم‌هایی همگروه شدیم که نقاط مشترک فراوانی دارند و برای آماده‌سازی و رویارویی با آنها کار چندان سختی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس، آمریکا و اسکاتلند یا ولز فوتبالی شبیه به هم دارند، به همین جهت ما برای انجام بازی‌های تدارکاتی و پیدا کردن حریف باید با تیم‌های اروپایی بازی کنیم.

وی ادامه داد: نکته بارز بازی تیم‌های همگروه تیم ملی بازی مستقیم است. این تیم‌ها از یک سوم دفاعی بازی‌سازی را شروع می‌کنند و با چند پاس توپ را روی دروازه حریفان می‌فرستند و تیم ما باید مدافعان آماده‌ای داشته باشد که خیلی خوب توپ‌های بلند و ارسالی آنها را دفع کنند. متأسفانه ما در بازی‌های مقدماتی در خط دفاع مشکلات زیادی داشتیم که اگر رفع نشود در جام جهانی به دردسر می‌افتیم.

کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه در قطر نیاز به بازیکنانی داریم که خوب حفظ توپ کنند، یادآور شد: ما در خط دفاع در حال حاضر کنعانی‌زادگان را داریم که خوب حفظ توپ و بازی‌سازی می‌کند و در خط هافبک هم نوراللهی هست که به خوبی حفظ توپ می‌کند. علاوه بر اینها باید با سایر بازیکنان هم کار کنیم و سطح فنی‌شان را بالا ببریم که بتوانیم با تیمی مثل انگلیس یا آمریکا رقابت کنیم.

اقبالی افزود: همانطور که گفتم تیم ملی اشکالات زیادی دارد  و باید در فرصت باقیمانده تا جام جهانی تیم را به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی ارتقا دهیم. ساختار دفاعی ما ضعیف است و باید تقویت شود، کاری که کی‌روش در دو جام جهانی گذشته انجام داد. او می‌دانست ایران توان رقابت با حریفانش در جام جهانی ندارد، بنابراین ساختار دفاعی تیم ملی را قوی کرد و بنای کار او ابتدا بر گل نخوردن بود و دیدیم که در این زمینه تا حدودی مقابل آرژانتین، اسپانیا و پرتغال موفق بود و بعد از آن روی ضدحملات کار می‌کرد. 

«اگر پول داریم باید با یک مربی درجه یک به جام جهانی برویم.»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی باید تقویت شود، اگر شرایط مالی‌مان خوب است باید مربی بهتری داشته باشیم و اگر هم نه، باید نیمکت تیم ملی را تقویت کنیم. کریم باقری و وحید هاشمیان بازیکنان خوبی بودند، ولی ما در جام جهانی به افرادی نیاز داریم که در شرایط سخت و در لحظه، بهترین تصمیم را بگیرند. بنابراین اگر تصمیم به حفظ اسکوچیچ داریم باید در کنار او یک فرد بین‌المللی و فنی خوب قرار دهیم.

آشنایی با حریفان ایران در جام جهانی 2022/ تکرار خاطره‌ای شیرین و یک درگیری

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال تیم ملی جام جهانی فوتبال تیم ملی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام

ایسنا/ایلام مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک پذیری ۱۰ هزار و  ۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

 «مجتبی بهادری» در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۴ هزارو ۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته ۱۰ هزارو ۲۳۶ مشترک جدید به آمار مشترکین در اقصی نقاط استان روستایی استان اضافه شده است، گفت: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵ هزارو ۴۶۵ مشترک رسیده است.
بهادری با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال نموده که هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: با تلاش و کوشش همکاران این شرکت هم اکنون این استان در ردیف استان های سبز کشور قرار گرفته است.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه نقش بی بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۳۸۵ منزل خانوار تحت حمایت کمیته حضرت امام (ره) و بهزیستی لوله کشی داخلی انجام شده است، گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در طول سال گذشته بصورت رایگان انجام داده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد