Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@09:26:29 GMT

آغاز پخش ویژه برنامه افطار شبکه یک از فردا شب

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۳۰۳

آغاز پخش ویژه برنامه افطار شبکه یک از فردا شب

برنامه «دعوت» که با حضور مهمانانی با محوریت کتاب پخش می‌شود، میزبان شخصیت‌هایی خواهد بود که داستان زندگی شان در قالب کتاب به رشته تحریر درآمده است. علی بحرینی نویسنده و پیمان قانع طراح دکور است.

«دعوت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک از یکشنبه ۱۴ فروردین همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹  روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هشدارهای زرد و نارنجی که طی روزهای اخیر صادر شده است به هیچ عنوان جای سهل‌انگاری ندارند و مردم بایستی هوشیاری کامل خود را حفظ کنند و نسبت به هشدارها حساس باشند.

وی افزود: در شرایط هشدار جوی قرار گرفتن و تردد در مسیل‌ها بسیار خطرناک است و مردم باید به جد از آن پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: به دلیل مخاطرات تندبادهای لحظه‌ای و رگبار و بارش تگرگ شدید آنی که امکان بروز رعد و برق‌های مهیب نیز وجود دارد.

حسن زاده تاکید کرد: ضرورت دارد مردم در اکثر نقاط استان و به ویژه جزایر از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و تفریحات دریایی نیز به طور کامل ممنوع شود ضمن اینکه شناورهای مسافربری، تجاری و صیادی نیز اجازه تردد در شرایط هشدار جوی را ندارند.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها گفت: طی امروز و فردا احتمال آب گرفتگی معابر شهری و برون شهری به ویژه آب نماها، حرکت سیلاب در رودخانه‌های بالادستی، سقوط تیرهای برق وجود دارد.

کد خبر 6094884

دیگر خبرها

  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد