Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: امیدوارم کمیته داوران موشکافانه نحوه قضاوت تیم داوری بازی فولاد و نساجی را بررسی نماید.

ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: شرمنده هواداران شدیم، زیرا می‌خواستیم به آنها در نخستین بازی سال ۱۴۰۱ عیدی بدهیم. به فولاد تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم داوری بازی با فولاد اما به شدت گلایه داریم. آنها خوب قضاوت نکردند و با تصمیمات بحث‌برانگیز زمینه‌ساز شکست ما شدند. در صحنه گل نخست فولاد ۳ بازیکن در آفساید بودند و متعجبم که چطور کمک داور ندید؟

وی افزود: برخی دنبال بازار آشفته هستند. فدراسیون وضعیت خوبی ندارد و هر اتفاقی ممکن است. برخی صحنه‌ها به شدت مشکوک است و امیدوارم که کمیته داوران این بازی را با قاطعیت بررسی کنند. از کمک داور و داور چهارم گلایه داریم. داور چهارم که به صحنه نزدیک است و با همراهی باشگاه نساجی سخت‌افزار لازم برای ارتباط با داور را هم که دارد، پس چرا با داور وسط صحبت نکرد؟

مدیرعامل نساجی تصریح کرد: به هر حال باختیم و باید خود را برای بازی با استقلال در چارچوب جام حذفی آماده کنیم.

سیف‌الله‌پور در خصوص نامه برخی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال علیه اصولی و احتمال برکناری وی گفت: علیه اصولی امضا نکرده‌ایم، اصولی هم یک نفر است و ما آن نامه را علیه اتفاقات رخ داده در بازی ایران و لبنان امضا کردیم. فقط اصولی که مقصر آن اتفاقات نبود. نساجی در مشهد نتوانست برای بازی با فولاد هوادار به ورزشگاه بیاورد و پذیرفت، اما سوال ما این است که با توجه به شناختی که از بستر مشهد داریم و می‌دانیم آوردن هوادار به ورزشگاه کار سخت است، چرا باید بازی تیم ملی در مشهد برگزار شود؟ تازه وقتی که بحث حضور بانوان هم در ورزشگاه مطرح می‌شود، کار سخت‌تر هم می‌شود.

وی افزود: موافق برگزاری مسابقات تیم ملی بیرون از تهران هستم، دوستان صحنه‌های بازی با لبنان را هم که دیدند لذت می‌بردند، چون ورزشگاه شیک و مجهزی هم هست، اما وقتی می‌دانیم که برخی از اتفاقات در مشهد رخ نمی‌دهد، چرا روز قبل از مسابقه آن صحبت‌ها را مطرح می‌کنیم؟ سومدیریت رخ داده و دوستان همانطور که در عزل عزیزی خادم خیلی قاطع ورود کردند، باید اینجا هم صریح پاسخ دهند. درخواست مجمع فوق‌العاده داده‌ایم و باید دوستان پاسخگو باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال نساجی قائم شهر ایزد سیف الله پور ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال این مسابقات مشخص شود.

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، خصوصا که بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید و همه چیز به سرنوشت این دیدار بستگی دارد و شاید به همین دلیل یوفا تصمیم گرفته است که از یکی از با تجربه‌ترین داورانش برای قضاوت این بازی استفاده کند.

یوفا دقایقی قبل اعلام کرد که مارسینیاک قرار است قضاوت این بازی مهم را که به میزبانی رئال برگزار خواهد شد بر عهده داشته باشد. این داور لهستانی در چند سال اخیر یکی از بهترین داوران حاضر در رقابت‌های فیفا و یوفا بوده و فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه را سوت زد. او همچنین قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته را هم بر عهده داشت.

انتظار می‌رود که این بازی به دلیل حساسیت بالایی که دارد با برخوردها و حواشی زیادی همراه باشد و بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که مارسینیاک یکی از بهترین انتخاب‌هایی بود که یوفا می‌توانست برای قضاوت این دیدار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند