Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@03:12:51 GMT

نجات جان جوان ۱۸ ساله از غرق شدن در رودخانه زاینده‌رود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۳۴۷

نجات جان جوان ۱۸ ساله از غرق شدن در رودخانه زاینده‌رود

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سده لنجان از نجات جان جوان ۱۸ ساله از غرق شدن در رودخانه زاینده خبر داد.

شمس‌الله نیک‌روش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۰۰:۲۵ بامداد امروز سیزدهم فروردین ماه، احتمال غرق‌شدگی فردی در رودخانه زاینده‌رود در انتهای پارک ساحلی شهر سده لنجان از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم غریق نجات و نیروهای واحد آتش‌نشانی شهرداری سده لنجان در کمترین زمان ممکن، به محل حادثه اعزام و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این نوجوان را از رودخانه خارج کردند.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سده لنجان تصریح کرد: همزمان با انجام عملیات نجات با عوامل اورژانس نیز هماهنگی انجام شد و پس از رسیدن نیروهای اورژانس، نوجوان حادثه دیده جهت انجام اقدامات درمانی تحویل نیروهای اورژانس شد.

وی تصریح کرد: نوجوان نجات یافته به همراه دوستانش در پارک در حال بازی بوده‌اند که توپشان داخل رودخانه افتاده و متأسفانه بدون اینکه از مهارت کافی برای شنا کردن برخوردار باشد، برای خارج کردن توپ، وارد آب می‌شود که جریان رودخانه او را داخل آب می‌کشد.

نیک‌روش خاطرنشان کرد: از شهروندان و مسافران عزیز خواهشمندیم به هیچ عنوان وارد رودخانه نشوند و به ظاهر آرام آب توجه نکنند، چرا که در بستر رودخانه، فشار آب زیاد است و خطر غرق شدن وجود دارد.

کد خبر 565490

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان سده لنجان غرق شدگی عملیات نجات آتش نشاني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی سده لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ نوذر نظری گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در کانال آب طرح گرمسیری سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شدند و در تحقیقات ابتدایی دریافتند نوجوان ۱۴ ساله‌ای که به همراه دوستانش برای شنا به کانال آب طرح گرمسیری مراجعه کرده به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و در راه انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده است.
نظری در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد