Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامسونگ توانست ظرفیت باتری ساعت ۴۴ میلی‌متری خود با نام گلکسی واچ ۴ را نسبت به نسل قبلی خود افزایش دهد، این در حالی است که در مورد مدل ۴۰ میلی‌متری اینطور نبود. گواهینامه Safety Korea نشان می‌دهد که هر دو اندازه در نسل بعدی ارتقا می‌یابند. این یک ارتقاء تدریجی دوباره خواهد بود، اما بازهم استقامت باتری یک هفته‌ای هنوز برای ساعت‌های هوشمند تمام عیار امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جی اس ام آرنا، سامسونگ گلکسی واچ ۵ با اندازه ۴۰ میلی‌متری (EB-BR۹۰۰ABY) دارای باتری ۲۷۶ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که +۲۹ میلی‌آمپر ساعت افزایش یافته است. ساعت بزرگ‌تر Watch۵ با اندازه ۴۴ میلی‌متری (EB-BR۹۱۰ABY) باتری ۳۹۷ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعت (۳۶+ میلی‌آمپرساعت) افزایش یافته است.

البته همه این اندازه‌ها و اطلاعات پیش بینی‌هایی هستند که اعلام شده است و در مدل‌های قبلی این ساعت‌ها هم تفاوت‌های یک میلی متری بین پیش بینی‌ها و واقعیت دیده می‌شد. همچنین در نسخه‌های قبلی گلکسی واچ هم گواهینامه‌ای برای این محصولات اخذ نشده بود.

عمر باتری تابع دو چیز است: ظرفیت باتری و کارایی سخت افزار. نسل Watch۴ در این زمینه Exynos W۹۲۰ را معرفی کرد، یک تراشه ۵ نانومتری، که کارآمدتر از Exynos ۹۱۱۰، ۱۰ نانومتری مورد استفاده در سری Watch۳ و ۱۲ نانومتری Snapdragon Wear ۴۱۰۰ مورد استفاده در برخی از ساعت‌های غیرسامسونگ است.

بیشتر بخوانید

خصوصیات گلکسی واچ جدید سامسونگ فاش شد

قبلاً شنیده بودیم که سامسونگ راهی برای ادغام دماسنج در ساعت نسل بعدی پیدا کرده است که برای ردیابی دمای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. نسل گلکسی واچ ۵ تا نیمه دوم سال جاری رونمایی نخواهد شد، با نزدیک‌تر شدن به عرضه مدل‌های جدید، باید شاهد افشای جزئیات بیشتری باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی گلکسی سامسونگ میلی آمپر ساعت گلکسی واچ میلی متری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر