Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی گفت: سد آق‌بلاغ ۱۵ سال تعطیل بوده است اما سال گذشته اعتبار گرفت و امسال هم ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر برای آن اعتبار در نظر گرفته شد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امیرقلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با تاکید بر نیاز شهرستان بروجن به توسعه اظهار داشت: توسعه با شعار رقم نمی‌خورد، از مسئول باید انتظار کار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع توسعه نیاز به بستر و تمهیدات دارد که باید جدای از دیدگاه قومی و قبیله‌ای و بحث‌های حزبی صورت گیرد و نباید به اختلافات دامن زد.

وی افزود: متاسفانه شهرستان بروجن توسعه یافتگی متناسب با سند آمایش ندارد و گلوگاه توسعه آب است، دشت فرادنبه بروجن 30 سال پیش ممنوعه شده است اما چه طرح پایداری برای توسعه پایدار آب چهارمحال و بختیاری رقم خورده است، امروز 95 درصد دشت‌های استان ممنوعه است چرا که کاری صورت نگرفته است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه نماینده مجلس شورای اسلامی استان در سطح ملی تنزل پیدا کرده بود، نمایندگی به چانه‌زنی تبدیل شده بود، همین انتظاراتی که اکنون برخی دارند چه کسی گفته اینها وظیفه یک نماینده مجلس است، نماینده مجلس به سهم‌خواهی برخی از گروه‌ها و قدرت‌ها تنزل پیدا کرده بود اما امروز در حوزه آب، استان جایگاه خوبی در مجلس دارد.

رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کار نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی دلالی و لابی‌گری نیست بلکه باید اساسی‌ترین مسائل آب را بنا به جایگاه ملی خود در مجلس، پیگیری کند که حتما هم اینگونه است، در واقع باید جایگاه و شان نمایندگان مردم  در حوزه ملی و استانی حفظ شود.

وی با اشاره به وحدت بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با این وحدت خوب بین نمایندگان استان، پروژه معطل مانده 8 ساله راه‌آهن در سال 99 شروع شد و 1400 اعتبار خوبی گرفت که امسال هم بهترین اعتبار را خواهد داشت. استان به خط ریلی متصل نیست که باید این زیرساخت را ایجاد کرد، اعتبار دو سال اخیر خط ریلی استان با کل اعتبارات سال‌های گذشته اصلا قابل قیاس نیست.

جعفری با اشاره به پروژه بن-بروجن، تصریح کرد: یک ماه پیش در استان خط لوله این پروژه به منبع وصل شد و آبگیر هم با تدابیری مسئله آن رفع می‌شود، بدون شعار و حاشیه این وعده را خواهیم داد که در سال 1401 این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده دشتستان در مجلس: تنش آبی در نقاط محروم دشتستان برطرف شودافزایش کم‌سابقه دمای هوا در کاشان/ تنش آبی شدید در منطقه پیش‌بینی می‌شودراهکارهای مدیریتی آبخیزداری شهری برای کاهش خسارات سیلاب های بهاری چیست؟

جعفری در پایان با اشاره به طرح آبی دیگر در شهرستان بروجن، خاطرنشان کرد: سد آق‌بلاغ 15 سال تعطیل بوده است اما سال گذشته اعتبار گرفت و امسال هم 100 میلیارد دیگر برای آن اعتبار در نظر گرفته شد که این کار بزرگی است و نیاز به شعار ندارد، کارهای بسیار خوبی در مورد آب شده که در آینده ثمرات آن را برای استان و شهرستان بروجن خواهیم دید.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شهرستان بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد