Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران معاون فرماندار لامرد اظهار داشت: آتش سوزی پیش ازظهر امروز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ در منطقه تفریحی گردشگری تنگ ترمان بخش مرکزی شهرستان لامرد رخ داده است.

وی گفت: شهروندان لامردی که برای سیزده بدر به آن منطقه رفته بودند در حال تخلیه از این مکان هستند.

خضری افزود: از همه گردشگران و طبیعت دوستان تقاضا می شود به هیچ عنوان با وسایل نقلیه به آن سمت نروند تا افراد حاضر بتوانند ازآن محل خارج و نیروهای امدادی فعالیت خود را به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پلیس و نیروهای امنیتی نیز از همان ساعات اولیه در ورودی به تنگ استقرار پیدا کرده است.

این مقام مسول افزود: خودروهای آتش‌نشانی لامرد دقایقی بعد از آتش سوزی، برای مهار آتش به محل اعزام شدند، که تا اطلاع ثانوی ورود به منطقه تفریحی گردشگری تنگ ترمان ممنوع است.

در این خص‌ص محمود قادری رئیس هلال احمر شهرستان لامرد نیز  اظهار داشت: سه اکیپ ۱۵ نفره تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان لامرد به منطقه آتش سوزی اعزام شده است تا اگر شخصی دچار حادثه شود سریعاً به مراکز درمانی رسانده شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری