Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:45:10 GMT

کشف بیش از ۹۷ کیلو حشیش در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۵۰۸

کشف بیش از ۹۷ کیلو حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک زاده در اظهار داشت: مأموران کلانتری آزادگان شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو وانت مشکوک و دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده که عرصه را بر خود تنگ می دید، با رها کردن خودرو و با توجه به تاریکی هوا متواری شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹۷ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش ها برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد، گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

نوجوانی که در دام سایت های کلاهبرداری قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کلاهبرداری از یک نوجوان خبر داد که با اقدام سریع پلیس فتا پول از دست رفته وی عودت و به حسابش واریز شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان ادامه داد: نوجوانی ۱۸ ساله به پلیس فتا شهرستان کازرون مراجعه و اظهار داشت با مشاهده تبلیغات فریبنده در شبکه های اجتماعی بنا بر سرمایه گذاری با سود زیاد و تضمینی، خودرویی که پدرم برایم خریده بود را فروخته و معادل یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در سایت اعلام شده سرمایه گذاری کردم که پس از مدتی هیچگونه سودی که از سایت نبردم، کل دارایی ام را نیز از دست دادم.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات فنی دقیق درگاه های اینترنتی سایت مذکور احصاء و با کسب تکلیف از مقام قضائی حساب های متصل به آن مسدود و متهم که ساکن یکی از استان های شمالی کشور بود، شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به آن استان نیابت شد.

کد خبر 5457627

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس کشف مواد مخدر بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گردشگری خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی آمار کرونا روز طبیعت نوروز خرم آباد 12 فروردین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد نموده اند و پس از مدتی به علت ناتوانی در عمل به تعهدات، متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز هستند.

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از گرفتن نیابت قضایی به کاشان اعزام و طی ۲ عملیات، موفق شدند هر ۶ نفر متهم را در کاشان و شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون مبلغ یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، گفت: کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

او افزود: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تالش و زندگی خود را از دست ندهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند