Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:11:30 GMT

کودکی یک ساله قربانی کرونا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۷۱۱

کودکی یک ساله قربانی کرونا شد

سعید صحبتی در گزارشی به بیان آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان پرداخت و گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۸۰ مورد است.

او با تفکیک کردن موارد مثبتی که هم اکنون در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بستری هستند، می‌گوید: ۴۷ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۹ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،۱۳ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۷ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و ۷ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صحبتی، ۳۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند که از این تعداد، ۱۵ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۷مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۵ مورد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۲ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: طی ۲۴ ساعت گذشته۲ نفر براثر ابتلا به کرونا در استان کرمان فوت کرده اند که این تعداد یک نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم جان باخته اند که یکی از این افراد کودکی یک ساله بوده است.

به گفته صحبتی در مجموع، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان ۵ هزار و ۵۹۷ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

او در بخش دیگری از سخنانش به آمار واکسن‌های تزریق شده در استان کرمان پرداخت و گفت: ۲ میلیون و۳۲۰هزار و ۷۵واکسن در نوبت اول، ۲ میلیون و ۳۴هزار و ۱۶۸واکسن در نوبت دوم و ۸۴۰ هزار و ۶۹۱واکسن در نوبت سوم تزریق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی واکسن کرونا مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی نفر مربوط به حوزه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد