Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سرهنگ حسین نجفی تعطیلات نوروزهم به پایان رسید و حالا آخرین گروه از مسافران نوروزی باید برای برگشت به شهر‌های خود زمان را مدیریت کنند.

او گفت: امسال روز طبیعت مصادف شده با اولین روز از هفته، لذا با توجه به اینکه از فردا کار رسمی ادارات و صنوف و بازاریان شروع می‌شود و بسیاری از مسافران تلاش می‌کنند که زودتر به مقصد برسند و این موجب حجم ترافیک خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: مسافران زمان بازگشت را به لحظه آخر سیزده بدر موکول نکنند و اگر امکان تاخیر در بازگشت به شهر‌های محل سکونت را دارند به هیچ وجه عجله نکنند و سرعت را جایگزین زمان از دست رفته نکنند تا با ترافیک مواجه نشوند.

او گفت: سرعت زیاد در رانندگی شتاب برای رسیدن به حوادث است، رانندگان باید با تنظیم وقت خود، از عجله و شتاب در طول بازگشت جدا خودداری کنند.

سرهنگ نجفی، گفت: توصیه دیگر ما به رانندگان این است، که با صبرو حوصله بیشتر رانندگی کنند و ضمن رعایت قوانین و مقررات به توصیه‌ها و هشدار‌های همکاران ما توجه کنند و قطعا پلیس بصورت محسوس و نامحسوس و پایش تصویری تمامی محور‌های مواصلاتی را تحت رصد قرار می‌دهد تا مسافران با سلامت به مقصد خود برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرعت مجاز 13 فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین جدی نگرفتن هشدارهای هواسناسی در این روزها باعث خسارات و گرفتاری‌های بسیاری در برخی از نقاط کشور شده است.

کد خبر 849070 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان خراسان جنوبی

دیگر خبرها

  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس