Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در سال ۱۴۰۰ و در سطح کل کشور ۱۴۲ مجموعه ورشکسته با مدیریت و نظارت اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی به فعالیت خود ادامه دادند و بالغ بر ۱۱هزار کارگر در این شرکت‌های ورشکسته مشغول کار بودند.  حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در گفت‌وگو با میزان، در توضیح وظایف اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی اظهار کرد: از لحاظ قانونی و حقوقی وقتی حکم ورشکستگی یک تاجر، کارگاه، کارخانه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در چارچوب قانون تجارت صادر می‌شود باید ادارات کل تصفیه و امور ورشکستگی که در دادگستری‌های استان‌ها مستقر هستند به موضوع ورود پیدا کنند در همین راستا فعالیت ها، تعداد طلبکار‌ها و بدهکارها، میزان اموال و ... مجموعه ورشکسته بررسی و دستور توقف صادر می‌شود.   معاون قضایی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در رابطه با ورشکستگی یک مجموعه، تصریح کرد: در صورت توقف مجموعه ورشکسته کارگران مشغول در آن بیکار و دچار مشکلات عدیده می‌شوند در همین راستا قوه قضاییه تا جایی که امکان دارد با حمایت و پشتیبانی، از متوقف شدن آن جلوگیری می‌کند و با تعیین سرپرست برای مجموعه ورشکسته کارگران به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد با نظارت و مدیریت اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی، یک مجموعه به نقطه‌ای می‌رسد که از حالت ورشکستگی خارج می‌شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: شرکت‌هایی که حکم ورشکستگی آن‌ها صادر می‌شود تا جاییکه امکان دارد از لحاظ کار و فعالیت متوقف نمی‌شوند به طوری که، در سال ۱۴۰۰ و در سطح کل کشور ۱۴۲ شرکت ورشکسته با مدیریت و نظارت اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی به فعالیت خود ادامه دادند و بالغ بر ۱۱هزار کارگر در این شرکت‌های ورشکسته مشغول کار بودند.   بیشتر بخوانید: دستورات رئیس قوه قضاییه به معاونت قضایی پیرامون آسیب‌شناسی محتوایی و فرایندی اعمال ماده ۴۷۷ برای سال ۱۴۰۱/ تشریح شاخصه‌های تحول قضایی از سوی قاضی‌القضات   انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی مقاونت قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی فعالیت خود ادامه مجموعه ورشکسته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، شیخ حسین انصاریان‌ هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.

شیخ حسین انصاریان‌ در ادامه تصریح کرد: چهارتا مسجد کنار حرم‌ها را ملاک نگیرید، خیلی شهرهای بزرگ در مسجد بسته است.

وی افزود: شیرین‌تر از انبیاء و ائمه‌ هدی و فقهای واجدالشرایط‌ در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است