Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@21:39:57 GMT

درخواست بنی گانتس از فلسطینی‌ها برای ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۸۷۰

درخواست بنی گانتس از فلسطینی‌ها برای ماه رمضان

آفتاب‌‌نیوز :

بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اعلام کرد فلسطینی‌ها باید برای رسیدن اوضاع به آرامش و ثبات تلاش کنند تا بتوان اجازه برگزاری برنامه‌های تعیین شده فلسطینی‌ها در این ماه را داد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سماء،گانتس افزود: ارتش اسرائیل به سیاست دستگیری خود ادامه خواهد داد و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حملات علیه اسرائیلی‌ها انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کانال رسمی "کان"، این گفته‌ها در اظهارات تلویزیونی گانتس در پایان تور بازدید از نیروهای ارتش اسرائیل مستقر در کرانه باختری بیان شد.

وی ادامه داد: دستگیری‌ها و عملیات‌های نظامی چه دفاعی و چه تهاجمی را ادامه می‌دهیم تا در همه جا و در هر زمان دست خود را بر روی کسانی بگذاریم که به دنبال آسیب رساندن به شهروندان اسرائیل هستند.

رژیم صهیونیستی از وخامت اوضاع امنیتی قدس در ماه رمضان که مصادف با عید فصح یهودیان (۱۵ تا ۲۲ آوریل) است، در بحبوحه برنامه ریزی گروه‌های شهرک نشین برای هجوم دسته جمعی به مسجدالاقصی بیم دارد.

به همین منظور ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته ۱۰ گردان دیگر را به عنوان نیروی کمکی به نیروهای مستقر در کرانه باختری فرستاد تا با موجی از عملیات مسلحانه مقابله کند که طی یک هفته ۱۱ کشته برجای گذاشت.

در همین راستا منابع خبری امروز (شنبه) گزارش دادند که در درگیری و تبادل آتش میان رزمندگان مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی در میدان "عربه" در جنوب شهر جنین سه فلسطینی شهید شدند. همچنین به دنبال یورش نیروهای اسرائیلی به شهر الخلیل، درگیری شدیدی میان آنها و ساکنان فلسطینی صورت گرفت که منجر به کشته شدن یک جوان ۲۹ ساله فلسطینی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بنی گانتس فلسطین ماه رمضان اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

منابع آمریکایی مطلع روز جمعه به پایگاه خبری اکسیوس اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور تحریم گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض حقوق بشر در کرانه باختری شده را متوقف کرده و درحال حاضر درحال بررسی این مسئله با اطلاعات به دست آمده جدید از این رژیم طی روزهای اخیر است.

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال 1997 در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل