Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدکاظم تدین گفت: مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی شیراز با دارا بودن انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی، به عنوان یکی از بیمارستان‌های مطرح جنوب کشور، همواره به عنوان مرکز درمانی پذیرش بیمارانی از استان فارس و مناطق همجوار شناخته می‌شود.

او با بیان تلاش‌های مجموعه بیمارستان شهید دکتر فقیهی برای ارائه خدمات باکیفیت به مراجعان گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز امسال نیز به روال دیگر سال ها، تلاش شد تا بیماران و مراجعان در طول تعطیلات نوروزی بدون هیچ وقفه ای، خدمات موردنیاز درمانی را دریافت کرده و این مهم با برنامه ریزی برای تعیین نوبت کاری پزشکان، کادر درمان و کارکنان بیمارستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، در ایام نوروز امسال، تمامی بخش‌های این مرکز شامل بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی فعال بوده و مجموعه پزشکان حوزه‌های تخصصی گوناگون، پزشکان عمومی و کارکنان بیمارستان بر اساس نوبت‌های کاری تعیین شده، در ایام نوروز نیز همچون دیگر ایام سال به بیماران ارائه خدمت داشته اند.

این پزشک متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی کلورکتال انجام ۱۱۱عمل جراحی در این مرکز درمانی طی ۱۲ روز نخست سال را بخش دیگری از خدمات این مرکز درمانی در طی ۱۲ روز نخست سال جاری برشمرد که در حیطه‌های تخصصی گوناگون انجام شده است.

او گفت: بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز دارای ۴۹۲ تخت فعال بستری است که به دلیل دارا بودن حوزه‌های فوق تخصصی و تخصصی، دستگاه‌های پیشرفته و موقعیت جغرافیایی مرکزی در شهر شیراز، همواره پذیرای مراجعان بسیاری بوده است.

تدین گفت: در طی بیش از دو سال دوران کرونا، بیمارستان شهید دکتر فقیهی یکی از مراکز مهم پذیرش بیماران کرونا در استان بوده که با برنامه ریزی در زمینه مدیریت خدمات بخش‌های گوناگون و توزیع مناسب تخت‌ها و خدمات، مدافعان سلامت این مرکز درمانی با تمام توان در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشتند و با توجه به کاهش آمار بیماران نیازمند بستری مبتلا به کووید ۱۹، در حال حاضر خوشبختانه تنها سه بیمار کرونا در این مرکز درمانی بستری هستند.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران خود در این مرکز آموزشی درمانی در ایام نوروز، ابراز امیدواری کرد با توجه به افزایش تردد‌های جاده‌ای برای بازگشت مسافران نوروزی، تعطیلات نوروز امسال بدون هیچگونه سانحه و با سلامت کامل مردم استان و مسافران نوروزی به پایان برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز بیمارستان شهید فقیهی شیراز شهید دکتر فقیهی مرکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد