Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در جشنواره مهیج نوروزی ناژوان رکورد جهانی چرخش توپ بسکتبال روی مسواک توسط آقای بهبودی ثبت شد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضور برخی هنرمندان ملی و گروه‌های مطرح کشور در جشن‌های عصرگاهی ناژوان اظهار کرد: رکورد قبلی آقای علی بهبودی فر در برنامه عصر جدید یک دقیقه و ۲۸ ثانیه بود که زمان آن در جشن ناژوان به یک دقیقه و سی ثانیه افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رکورد جهانی قبلی چرخش توپ روی مسواک در دست یک ورزشکار هندی بوده است که مدت آن ۵۳ ثانیه ثبت شده بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در مجموعه جشن‌های مهیج نوروزی که با استقبال پرشور شهروندان و گردشگران رو به گردید گروه‌های مختلفی به اجرای برنامه اعم از موسیقی سنتی، نمایش‌های طنز، هنرهای رزمی و آکروبات و استندآپ کمدی پرداختند.

وی ادامه داد: این مجموعه جشن‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ بعد از ظهر لغایت ۱۹:۳۰ از دوم تا نهم فرودین ماه ۱۴۰۱ در محل جدید میدان گردهمایی ناژوان واقع در پارکینگ شماره یک خیابان الفت برگزار شد.

قائلی خاطرنشان گرد: از افتخارات مدیریت طرح ناژوان در نوروز ۱۴۰۱ این بود که برخی خدمات قابل ارائه به دور از تشریفات و قبل از برگزاری افتتاحیه رسمی در اختیار شهروندان قرار گرفت که نمونه آن میدان گردهمایی و جشن‌های ناژوان با اجرای برنامه‌های نوروزی بوده است.

کد خبر 565524

منبع: ایمنا

کلیدواژه: به وقت زندگی منطقه گردشگری ناژوان کلانشهر مدیریت شهری ناژوان نوروز 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خلاصه مهمترین خبر‌های استان از جمله خبر‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی نقاط مختلف استان را ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کشف نخستین سیاره بی‌ستاره!
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری