Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:24:34 GMT

برنامه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۴۳۶۵

برنامه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس

برنامه مسابقات بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در روز جمعه اول آوریل پس از تایید هیئت اجرایی IOC منتشر شد.

هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک برنامه هر جلسه بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ را تصویب کرده است و رقابت‌ها از ۲۴ جولای، دو روز قبل از مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

۱۹ روز رقابت خواهد بود و مسابقات نهایی در ۱۱ آگوست برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع، ۳۲۹ رویداد و ۷۶۲ جلسه در ۳۲ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

اولین مدال‌ها چه زمانی اهدا می‌شود؟

اولین مدال‌های بازی‌ها در ۲۷ جولای، یک روز پس از مراسم افتتاحیه اهدا می‌شود. هشت رشته ورزشی شامل دوچرخه سواری - تایم تریل زنان و مردان - جودو، شمشیربازی، شیرجه، راگبی، تیراندازی، شنا و اسکیت بورد، اولین فینال خود را خواهند دید.

تقویم‌های خود را برای شنبه ۳ و یکشنبه ۴ آگوست، زمانی که فینال ۱۵ ورزش مختلف برگزار می‌شود، علامت بزنید. در طی دو روز رقابت فشرده مدال‌هایی در رشته‌های تنیس، تنیس روی میز، جودو، شمشیربازی، دو و میدانی، تیراندازی با کمان، تیراندازی، دوچرخه سواری، گلف، سوارکاری، قایقرانی، ژیمناستیک هنری، بدمینتون و شنا اهدا خواهد شد.

فینال‌های شنا و دو و میدانی همگی برای عصر برنامه‌ریزی شده‌اند، فینال‌های شنا در Arena Paris La Défense و دو و میدانی در Stade de France برگزار می‌شود. اولین فینال شنا در ساعت ۲۰:۳۰ CET در ۲۷ ژوئیه و اولین فینال دو و میدانی در ساعت ۱۹ در ۲ اوت برگزار می‌شود.

اولین بازی المپیک مورد انتظار برای ۹ آگوست برنامه ریزی شده است و جلسات بعد از ظهر و عصر در ۹ و ۱۰ اوت در میدان نمادین پاریس د لا کنکورد برگزار می‌شود. بریکینگ، سبکی از رقص که در دهه ۱۹۷۰ در ایالات متحده آمریکا ایجاد شد، شامل دو رویداد در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ می‌شود که هم برای زنان و هم برای مردان برگزار می‌شود.

ورزش‌های تیمی برای ارائه پایانی هیجان انگیز به بازی‌ها

از پنجشنبه ۸ تا یکشنبه ۱۱ اوت، فینال‌های هاکی زنان و مردان، هندبال، فوتبال، والیبال ساحلی، والیبال، بسکتبال و واترپلو همگی برگزار می‌شود و یک فینال هیجان انگیز را قبل از پایین رفتن پرده بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک پاریس ورزش تیمی مدال المپیک برگزار می شود دو و میدانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد