Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: برگزاری آیین‌های جزء خوانی قرآن کریم به صورت ترتیل خوانی و سنتی همراه با تفسیر قرآن، اقامه نماز‌های جماعت، اجرای مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر، اجرای ویژه برنامه شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) و رحلت حضرت خدیجه (س) همسر فداکار پیغمبر اکرم و اقامه نماز عید فطر از جمله برنامه‌های بقاع متبرکه در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم محمودزاده گفت: عوامل اجرایی بقاع متبرکه علاوه بر غبارروبی و آماده سازی برای بقاع متبرمع برای اجرای طرح آرامش بهاری در ایام نوروز پس از ۱۳ فروردین نیز بدون درنگ بقاع متبرکه را برای میزبانی از زائران ماه رمضان و شرکت در طرح ضیافت الهی آماده کردند.

او می‌گوید: همچنین طرح افطاری ساده هر روز در آستان امامزاده، ولی بن موسی الکاظم (ع) در منطقه راوند اجرا می‌شود.

به گفته او، نوای نقاره حرم مطهر حضرت سلطانعلی بن امام محمدباقر (ع) نیز در غروب روز چهاردهم ماه مبارک رمضان به یمن میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام نواخته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بقاع متبرکه کاشان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، هفته ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

محمّدعلی فرجی افزود: این جشنواره نخستین بار با بخش‌های متنوع از پنج‌شنبه ۲٠ تا یک‌شنبه ۳٠ اردیبهشت ماه به مدّت ۱۱ شب در چایخانه حضرت رضا (ع) در پارک آیت الله مدنی کاشان اجرا می‌شود.

او گفت: این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ با برنامه‌های متنوعی از جمله جشن گُل محمّدی و گلاب، آیین گُل غلتان، جشن دُخــتـــیـــژن، جشن مــادران+۳، جشن دوقلو‌ها و چندقلو‌های کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم سینمایی و فیلم کوتاه و جشن اُردی‌بهشت کاشان برگزار می‌شود.

فرجی هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانه میلاد امام الرئوف و کریمه اهل بیت (ع) برشمرد و افزود: جشنواره چای گلاب و عطر حرم با همکاری کانون خدمت رضوی شعبه کاشان و با حضور خادمین افتخاری امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است