Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند از ایستگاه طرح نوروزی در ورودی شهر کرمان بازدید کرد و به نیروهای اورژانس ۱۱۵، میراث فرهنگی، پلیس، هلال احمر و راهداری خدا قوت گفت.

استاندار کرمان، کار نیروهای امدادی، انتظامی و خدماتی و فعالان ستاد سفر در نوروز را حیاتی و دشوار توصیف کرد و از خدمات آنها و افزایش فعالیت نیروها بویژه در روزهای اخیر تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاتداری کرمان؛ علی زینی وند را همراهی می کرد، مدیرکل هلال احمر، رییس مرکز فوریت های پزشکی و معاونان توسعه و آموزش دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان و معاون گردشگری میراث فرهنگی گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کردند.

استاندار کرمان سپس از طریق بالگرد هلال احمر بازدید هوایی از مناطق گردشگری و ترافیک جاده ای را در محور هفت باغ، ماهان و سیرچ انجام داد.

 زینی وند در مسیر هوایی از سیرچ به شهداد با مشاهده شعله های آتش در باغ های اطراف روستای کشیتوئیه در ۲۰ کیلومتری شهداد؛ در تماس تلفنی با مسئولان شهرستان کرمان و بخش شهداد دستور اعزام ماشین آلات آتش نشانی به روستا را صادر کرد.

بالگرد حامل استاندار کرمان به دلیل وسعت آتش سوزی در شهداد فرود آمد و پس از بررسی میدانی بحران و دستور اعزام خودروهای آتشنشان از شهرهای همجوار و اعزام یکدستگاه لودر، بخشدار شهداد به دستور استاندار راهی روستای کشیتوئیه شد.

زینی وند دقایقی بعد از روستای کشیتوئیه بازدید کرد که بیشتر آتش، مهار و عملیات اطفا حریق در حال انجام بود.

در ادامه استاندار کرمان از روستای چهارفرسخ به سمت کوهپایه رفت و پس از بازدید هوایی از روستاهای کوهپایه، وضعیت آمدوشد و شرایط گلزار شهدا و پردیسان قائم را بررسی کرد.

استاندار کرمان پس از برگشت به شهر کرمان به ایستگاه راهداری در ابتدای جاده زرند رفت.

زینی وند به نیروهای راهداری استان کرمان خداقوت گفت و از تلاش های شبانه روزی آنها تشکر کرد.

در این بازدید مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد.

وی همچنین با توجه به وقوع حوادث جاده ای پس از سیل سه سال قبل؛ وضعیت محور شهداد نهبندان را نامناسب توصیف کرد.

استاندار کرمان همچنین به عیادت بیماران بستری در بخش اورژانس و داخلی مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان رفت و احوال بیماران را جویا شد و از خدمات کادر درمانی و پرستاران تشکر کرد.

در این بازدید رییس بیمارستان شهید باهنر، حضور استاندار را مایه دلگرمی پرسنل بیمارستان دانست و گفت: حضور شما در روحیه همکاران و بیماران بسیار موثر و امیدبخش است.

برچسب‌ها کرمان علی زینی وند نوروز استان کرمان هلال احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان علی زینی وند نوروز کرمان علی زینی وند نوروز استان کرمان هلال احمر استاندار کرمان هلال احمر زینی وند جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و  محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد،  اسپکه – بمپور،  یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و  گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان