Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت یک مرد درپی انفجار گاز پیک‌نیک و مصدومیت یک دختربچه سه ساله درپی حادثه غرق‌شدگی در استخر، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۵۸ عصر امروز _شنبه سیزدهم فروردین‌ماه_ حادثه غرق‌شدگی یک دختربچه سه ساله در استخر به مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه در روستای مورنان قهجاورستان، رخ داد و بلافاصله یک آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: مصدوم این حادثه برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان کودکان امام حسین (ع) منتقل شد.

مصدوم شدن یک مرد در انفجار گاز پیک نیک

وی همچنین با اشاره به حادثه‌ای دیگر، اظهار کرد: حادثه انفجار گاز پیک نیک ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز _شنبه سیزدهم فروردین‌ماه_ به مرکز اورژانس اصفهان اعلام شد.

عابدی اضافه کرد: این حادثه در خیابان شهیدان غربی، خیابان ملت رخ داد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک مرد مصدوم و برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شد.

کد خبر 565552

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس اصفهان عباس عابدی غرق شدگی فوت در اثر غرق شدگی امداد و نجات در غرق شدگی علت غرق شدگی آمار غرق شدگی در اصفهان غرق شدگی در استخر کشاورزی نجات کودک از غرق شدگی انفجار انفجار گاز پیک نیک حادثه اخبار حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انفجار گاز پیک نیک مرکز اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی سه شنبه شب در این شهرستان یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

محمد حسین اسماعیل زاده افزود: به‌دنبال اعلام گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی در جاده گناباد به تربت حیدریه ۲ گروه عملیاتی از پایگاه‌های اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید بر اثر شدت جراحت‌های وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده بود و سه نفر مصدوم شدند.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: سه مصدوم حادثه بعد از مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند.

 

دیگر خبرها

  • 3مصدوم درپی برخورد پراید باتریلر درگناباد
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب