Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از وقوع یک فقره قتل در حوزه دمچنار شهرستان مارگون با تدبیر رئیس دادگستری شهرستان با توجه به اینکه مقتول ساکن مارگون بود جلسه‌ای در نیمه شب با بزرگان و ریش سفیدان طایفه مقتول برگزار شد و در خصوص تبعیت و تمکین از قوانین ارشادات لازم صورت گرفت.
همچنین پس از آن نیز با دعوت از بزرگان و ریش سفیدان خانواده قاتل در کمتر از دو ساعت دو نفری که در قتل مشارکت داشتند دستگیر شدند و جهت انجام تحقیقات تحویل پلیس آگاهی داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشارکت و همراهی بزرگان و ریش سفیدان طوایف در چنین مواردی تواند کمک زیادی به حل مسائلی کند که قابلیت تبدیل شدن به بحران را دارند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ریش سفیدان دادگستری بزرگان و ریش سفیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است