Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قرار گرفتن ایران در گروه دوم مسابقات جام جهانی به همراه تیم های انگلیس، امریکا و برنده پلی‌آف اروپا به یکی از مهمترین سوژه رسانه‌ها و کارشناسان حوزه فوتبال تبدیل شده بود. بازتاب همگروهی ایران با امریکا در رسانه‌های عراق یکی از مهمترین این اخبار بود.

یک سایت خبری عراق با اشاره به این تقابل نوشت: این یک چالش بزرگ برای ایران است متن کامل این خبر در لینک قابل خوانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی آمریکا ایران را یک کشور عربی خواند که در جام ملت‌های عرب حضور داشته است. متن این خبر در لینک منتشر شده است.

اظهارات کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره سختی گروه دوم رقابت های جام جهانی از دیگر اخباری بود که متن آن در لینک منتشر شده است. علیرضا جهانبخش برخلاف برخی از کارشناسان گروه ایران را سخت توصیف کرد و انگلیس را کشوری دانست که توانایی سه تیم ملی در جام جهانی دارد.

سخنان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در زمینه چالش جام جهانی برای وی و مجموعه فوتبال کشور از دیگر اخبار منتشر شده در روز سیزدهم فروردین بود. متن کامل سخنان درگان اسکوچیچ در لینک قابل مشاهده است.

با وجود تمام حواشی که برخی از رسانه ها و فضای مجازی برای تیم ملی فوتبال ایران ایجاد کردند سخنان جیووانی اینفانتینو در زمینه عدم توجه به شایعات موجب اطمینان خاطر جامعه فوتبال شد. متن کامل خبر دیدار رییس فدراسیون جهانی فوتبال و میرشاد ماجدی در لینک منتشر شده است.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تیم های همگروه ایران در رقابت‌های جام جهانی از سبک و شیوه مشابه استفاده می‌کنند و اگر به خوبی روی این موضوع برنامه ریزی کرده و تدارک ببینیم می‌توانیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم. متن صحبت‌های مسعود اقبالی در گفت وگو با ایرنا در لینک زیر قابل مشاهده است.

«واکنش معاون وزیر ورزش به اتفاقات مشهد» از دیگر اخباری بود که در بخش حواشی دیدار تیم های ملی ایران و لبنان منتشر شد. متن کامل صحبت‌های سینا کلهر در لینک قابل خوانش است.

همچنین در روز سیزدهم فروردین پایگاه خبری کالچو مرکاتو از «مهدی طارمی» مهاجم ملی‌پوش ایران به عنوان یکی از جانشینان زلاتان ابراهیموویچ سوئدی در تیم پرافتخار میلان یاد کرده است. متن کامل این خبر در لینک قابل دسترسی است.

با تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال ساعت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس در جام جهانی قطر تغییر کرد. متن کامل این خبر در لینک قابل خوانش است. همچنین برای نخستین بار کشور میزبان دیدار افتتاحیه را برگزار نخواهد کرد و بازی افتتاحیه بین هلند و سنگال خواهد بود.

«رضایی: بیانات رهبری مُهر تایید بر راهبرد کیفی‌گرایی بود» عنوان مصاحبه‌ای از دبیر سابق اجرایی کمیته ملی المپیک بود. هادی رضایی در این گفت وگو اختصاصی که متن آن در لینک قابل دسترسی است گفت:‌ما با راهبرد کیفی گرایی به سرزمین آفتاب گام گذاشتیم و نتایج تاریخی کسب کردیم که هم در بعد ورزشی و هم در بعد فرهنگی مورد تمجید واقع شد.

«سال پرکار سرویس ورزشی ایرنا؛ حکایت همچنان باقیست...» عنوان گزارش بود که تمام فعالیت و اخبار تولیدی خبرنگاران حوزه ورزش ایرنا بازتاب می داد. متن کامل این گزارش در لینک قابل استفاده است.

کمیته بین‌المللی المپیک پس از تایید برنامه‌های توسط هیات اجرایی این کمیته از برنامه بازی‌های المپیک پاریس رونمایی کرد. متن کامل برنامه های کمیته بین‌المللی المپیک در لینک قابل استفاده است. در این خبر تمام مراحل برگزاری بازی‌ها از زمان مراسم افتتاحیه تشریح شده است.

«رشته‌های رزمی در سال ۱۴۰۰/ موفق، ناکام، پرحاشیه با یک سورپرایز» عنوان گزارشی بود که نگارنده در آن به اتفاقات تلخ و شیرین رشته های رزمی در آخرین سال قرن خورشیدی پرداخته بود. متن این گزارش در لینک قابل دسترسی است.

برچسب‌ها انگلیس علیرضا جهانبخش کمیته ملی المپیک کنفدراسیون فوتبال آسیا ایالات متحده آمریکا میرشاد ماجدی مهدی طارمی کمیته بین المللی المپیک مسعود اقبالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس علیرضا جهانبخش کمیته ملی المپیک انگلیس علیرضا جهانبخش کمیته ملی المپیک کنفدراسیون فوتبال آسیا ایالات متحده آمریکا میرشاد ماجدی مهدی طارمی کمیته بین المللی المپیک مسعود اقبالی ملی فوتبال ایران خبر در لینک لینک قابل متن کامل جام جهانی منتشر شده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • تیم ملی فوتسال ایران در سید نخست جام جهانی فوتسال
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد