Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم زمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم‌های مذهبی مختلف در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان _طبق اعلام روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی از نخستین روز تا پایان ماه مبارک رمضان همراه با برگزاری مسابقه فرهنگی بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از حدود ساعت ۱۳:۴۵ و روز‌های جمعه از ساعت ۹ صبح در مصلای امام علی (ع) برگزار و از شبکه پنج سیما بصورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم سخنرانی نیز قبل از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌گردد.

هر شب نیز از ساعت ۲۴ مراسم مناجات خوانی و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی در شبستان امام خمینی (ره) با نوای ذاکرین اهلبیت علیهم السلام برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ویژه برنامه‌های نماز جمعه، دعای توسل و دعای کمیل از حدود یک ساعت و نیم بعداز نماز مغرب، و دعای ندبه از ساعت ۷ صبح نیز طبق روال برقرار خواهد بود.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، ضمن اعلام باز بودن درب‌های آستان بصورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان، مقدم عاشقان و ارادتمندان به ساحت مقدس قرآن و اهلبیت علیهم السلام را به این ویژه برنامه‌ها گرامی می‌دارد.

بیشتر بخوانید: محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر انقلاب در اولین روز ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/

برچسب ها: ماه رمضان حضرت عبدالعظیم حسنی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماه رمضان حضرت عبدالعظیم حسنی ماه مبارک رمضان حضرت عبدالعظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود