Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@15:55:56 GMT

اتلتیکو مادرید - آلاوز؛ ترکیب رسمی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۵۰۴۹

اتلتیکو مادرید و آلاوز در هفته سی ام فصل 2021/22 لالیگا از ساعت 23:30 به مصاف یکدیگر می روند. ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب اتلتیکو مادرید مقابل آلاوز

3 5 2 / اوبلاک، خیمنز، ساویچ، مانداوا، ورسالیکو، یورنته، کوندوگبیا، لمار، لودی، گریزمان، فلیکس

ترکیب آلاوز مقابل اتلتیکو مادرید

4 2 3 1 / پاچکو، تنالیا، لاگاردیا، لیون، دوئارته، اسکالانته، پینا، ریوخا، پونز، مندز، خوسلو

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس گروه سوم جام جهانی؛ تقابل مسی و لواندوفسکی، عربستان نگران تکرار کابوس 2002 هشتم آذر ماه باز هم حماسه خلق می شود؟ روز آشنا برای ایران آلن شیرر: کار انگلیس مقابل ایران و آمریکا راحت است ادامه غیبت ستاره پرسپولیس؛ سیامک نعمتی بازی با هوادار را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

کارلتو به یک افتخار فردی دیگر دست یافت

طرفداری | حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل مایورکا ۰-۱ رئال مادرید رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس