Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:05:54 GMT

دستگیری سارق سابقه‌دار محله نیاوران

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۵۰۵۲

دستگیری سارق سابقه‌دار محله نیاوران

رئیس کلانتری نیاوران از دستگیری سارق لوازم و محتویات خودرو محله نیاوران و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید سلیمانی مقدم درباره دستگیری سارق لوازم خودرو در محدوده نیاوران، اظهار کرد: پس از اینکه شاهد افزایش سرقت محتویات خودرو در محله نیاوران بودیم، تیمی از مأموران کلانتری نیاوران دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند و گشت‌زنی در این محدوده را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران حین گشت‌زنی به صورت نامحسوس فردی را در حال پرسه‌زنی اطراف خودروهای پارک شده مشاهده کرده و به او مشکوک شدند. در همان حین او به سمت یک خودرو رفته تا با ابزاری که در دست داشته درب خودرو پژو را باز کند. مأموران به سرعت وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری نیاوران ادامه داد: در بازرسی اولیه از متهم ابزارآلات سرقت کشف و او به کلانتری منتقل شد.

وی در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ سلیمانی مقدم با اشاره به سوابق متعدد سرقت و تحمل حبس متهم در زندان گفت: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

کد خبر 565571

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دستگیری سارق سابقه دار رئیس کلانتری نیاوران بزه انتسابی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان