Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:30:03 GMT

جوان ۲۱ ساله در رودخانه «کاکارضا» غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۵۱۷۹

جوان ۲۱ ساله در رودخانه «کاکارضا» غرق شد

امیر حسین یوسفوند مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سلسله به خبرنگار مهر گفت: پیکر جوان غرق شده در منطقه گردشگری «کاکارضا» با کمک نیروهای امدادی طی تلاشی دو ساعته پیدا شد.

وی با اشاره به همکاری عوامل امدادی پایگاه کاکارضا، نیروی‌های انتظامی، اورژانس و نیروهای آتش نشانی خرم آباد در پیدا کردن جسد جوان غرق شده، افزود: پیکر این جوان عوامل امدادی پایگاه «کاکارضا» تحویل سردخانه بیمارستان امام خمینی (ره) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفوند در خصوص علت غرق شدن این جوان ۲۱ ساله گفت: به دلیل عدم شناخت شناگران از عمق رودخانه، سه جوان که مشغول شنا بودند دچار حادثه شده و متأسفانه یکی از آنها غرق شد.

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان سلسله افزود: از همگی هم استانی‌های عزیز خواهش می‌کنم که ضمن رعایت قوانین شنا در چنین مکان‌هایی بدون آگاهی از منطقه و عمق آب و بدون تجهیزات اقدام به شنا نکنند.

کد خبر 5457771

منبع: مهر

کلیدواژه: سلسله غرق شدگی جمعیت هلال احمر لرستان بوشهر گردشگری ویروس کرونا کرمانشاه خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی روز طبیعت آمار کرونا سانحه تصادف ماه مبارك رمضان 12 فروردین خطبه های نماز جمعه غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعلام آماده‌باش به همه تیم‌های امدادی دستگاه‌های خدمات‌رسانی استان در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان در روز پنجشنبه خبر داد. - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از اعلام آماده‌باش مدیریت بحران استانداری اصفهان به همه تیم‌های امدادی دستگاه‌های خدمات‌رسانی در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان در روز پنجشنبه خبر داده و اظهار داشت: بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در سطح استان شاهد فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی و محلی خواهیم بود و همچنین روز پنجشنبه در همه مناطق استان بارش‌های رگباری را خواهیم داشت و بر همین اساس مرخصی نیروهای امدادی لغو شده است.

وی افزود:  بارش‌های هفته گذشته در مناطق شمال و شرق استان منجر به وقوع سیلاب‌های محلی و جمع شدن رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه مناطق فوق به دلیل رطوبت خاک مستعد وقوع سیلاب‌های محلی هستند،  مدیریت بحران استان از اداره راهداری، شهرداری‌ها، آب منطقه‌ای، بخشداری‌ها و دهیاران و سایر دستگاه‌های مرتبط خواستار بازگشایی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تخلیه رسوب از دهانه پل‌ها، تقویت و باسازی سیل بندها، آزادسازی هر گونه تصرف در مسیل‌ها، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در معابر و زیرگذرها شد.

وی ادامه داد: علاوه بر موارد فوق تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه استهلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است

شیشه‌فروش تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تامین اقلام ضروری و پیش‌بینی ظرفیت‌های اسکان ضروری دانسته و گفت: از شهروندان درخواست داریم که در این مدت از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمال و شرق استان و صعود به ارتفاعات پرهیز کنند.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها گفت: حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها واحدهای دام و طیورو شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران امری ضروری است و تخلیه اضطراری سکونت‌گاه‌های روستاهای در معرض سیل باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است