Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فارس، گروه سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک رژه نظامی بر پاسخ دادن به جنایت ترور سه رزمنده این جنبش توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد.

در بیانیه این گروه آمده است: «رزمندگان ما با خون خود پیروزی و شهادت را خلق می‌کنند، بدون اینکه به ارتش رژیم اشغالگر و زرادخانه نظامی آن اهمیتی بدهند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرایا القدس افزود: «ما در خاک فلسطین می‌مانیم تا آتش درگیری با رژیم صهیونیستی را شعله‌ور نگاه داریم».

این گروه در خصوص ترور سه نفر از رزمندگان سرایا القدس در جنین گفت: «ما تاکید می‌کنیم که این جنایت تداوم تجاوز رژیم اشغالگر است و پاسخ به  جنایت مذکور، به بزرگی آن است».

سرایا القدس تاکید کرد: «ما قبل از سربازان، فرماندهان خود را در راه شهادت و سرکوب رژیم اشغالگر و آزادسازی سرزمین و مقدسات تقدیم می‌کنیم».

این گروه ادامه داد: «خون سه رزمنده‌ای که در جنین به شهادت رسیدند، ارتباط تاریخی در جنین را بین نبرد امروز و حماسه جهادی ۲۰ سال پیش نشان می‌دهد».

سه فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی در درگیری بامداد شنبه در منطقه عرابه جنوب جنین به شهادت رسیدند و دو نظامی صهیونیست نیز زخمی شدند.

به گفته شخصیت‌های فلسطینی،عملیات‌های استشهادی اخیر در قلب سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را سراسیمه کرده به طوری که به ترور میدانی فلسطینیان روی آورده است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: سرایا القدس جهاد اسلامی سرایا القدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • تسلط سرایا القدس بر پهپاد اسکای لارک اشغالگران در خان یونس+فیلم
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟