Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رعایت حرمت ماه رمضان و پرهیز از روزه خواری در ملاء عام توسط مسافران و افرادی که قادر به روزه گرفتن نیستند ضروری است.

وی ماه رمضان را ماه راز و نیاز با خداوند متعال و بهار قرآن دانست و افزود: مردم در این ماه مبارک بیشتر در مساجد به عبادت می‌پردازند و پلیس با برنامه ریزی و حضور پررنگ در سطح جامعه از بروز جرایم به ویژه سرقت جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که رعایت حقوق شهروندی و حفظ حرمت ماه رمضان جدی‌ترین خواسته نیروی انتظامی از عموم مردم است، گفت: فضای سالم ماه رمضان در پیشگیری از بروز جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است؛ چرا که انسان با فطرت الهی متولد شده است.

بهدانی‌فرد در ادامه با تاکید بر آگاهسازی شهروندان نسبت به حفظ اموال خود تصریح کرد: پیشگیری اجتماعی و انتظامی و همچنین همپوشانی دستگاه‌های دخیل در امر امنیت، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در پیشگیری از جرم موثر است.

رئیس پلیس استان یزد با بیان این‌که ضابطین نیروی انتظامی طبق قانون با هرگونه هنجارشکنی در ماه رمضان برخورد می‌کند، گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پل ارتباطی مردم با پلیس بوده و پاسخگویی مناسب، صحیح و به موقع به خواسته‌های مردم از اولویت های مهم پلیس استان یزد است.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: بهترین هدیه پلیس به مردم در این ماه مبارک، تامین نظم و امنیت مطلوب برای مردم روزه دار است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: روزه خواری استان یزد سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد ماه رمضان فرمانده انتظامی ماه رمضان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • فرمانده انتظامی گلستان: ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام