Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:19:12 GMT

نقش اتاق بازرگانی در آموزش بورس، جلوی اُفت سال ۹۹ را می‌گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۵۵۴۹

نقش اتاق بازرگانی در آموزش بورس، جلوی اُفت سال ۹۹ را می‌گرفت

‍‍‍‍‍‍

آقای حسین سلیمی گفت: اتاق ایران در شورای عالی بورس نماینده دارد، اما بر عکس آن  نیست و اتاق در آموزشِ بورس و نحوه خرید و فروش سهم به چه صورت است، نقشی نداشته،  عضوی از اتاق بازرگانی در تصمیم گیری‌های بورس حضور دارد، البته اتاق دارای یک عضو از بین  ۱۵ عضو شورای عالی بورس است، به همین علت تاثیر گذاری اتاق در تصمصات بورس ناچیز است، اما بر عکس آن اتفاق نمی‌اُفتد و تاثیر گذاری بورس بر  ۳۵ عضو  اتاق بازرگانی قطع است و اعضای از بورس در جلسات و تصمیم گیری های اتاق بازرگانی حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: اتاق بازرگانی انجمنی برای شرکت‌های بورسی ایجاد کرد، ولی در جهت آموزش نبود. اما آموزش و ورود شرکت‌ها به بورس توسط اتاق بازرگانی ایده جالبی است به دلیل اینکه تعدادی از افراد شرکت بورسی دارند، اما به فکر بزرگ کردن آن‌ها نیستند، اما اتاق می‌تواند در وهله اول به اعضای خود که دارای شرکت‌های تجاری هستند آموزش بورس دهد تا در صورت نیاز آن‌ها برای بزرگ کردن شرکت خودشان وارد بورس شوند.

بیشتر بخوانید

تامین مالی جمعی در بخش خصوصی موفق عمل نکرده است!

اعضای شورای عالی بورس و اوراق بهادار شامل وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ، وزیر بازرگانی رئیس بانک مرکزی ، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس اتاق تعاون، دادستان کل کشور یا معاون وی، یک نفر نماینده از طرف کانون‌ها ، سه نفر خبره مالی و  یک نفر خبره   از هر بورس کالایی در این شورا حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی بازار سرمایه تجارت خارجی پول و سرمایه اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال