Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:53:23 GMT

تمهیدات پلیس راهور تهران برای بازگشایی مجدد مدارس

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۵۷۰۳

تمهیدات پلیس راهور تهران برای بازگشایی مجدد مدارس

به گزارش «تابناک»، سردار محمدحسین حمیدی در گفتگو با مهر گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص حضور دوباره دانش آموزان در مدارس، پلیس راهور پایتخت با تمهیدات ویژه ای آماده روان‌سازی و تسهیل ترافیک شهر است تا در کمال آرامش خانواده‌ها، دانش آموزان و معلمان و مسئولین آموزشگاه‌های تهران به مراکز آموزشی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمهیدات و اقدامات لازم آغاز مجدد مدارس اندیشیده و مقدمات آن عملیاتی شده است، گفت: از جمله این اقدامات حضور صد درصدی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر بمنظور روان سازی ترافیک و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تردد ایمن دانش‌آموزان است.

حمیدی ادامه داد: با توجه به حساسیت رفت و آمد دانش آموزان به مدارس، جلساتی متعددی ویژه ایمنی تردد دانش آموزان به خصوص نحوه فعالیت سرویس مدارس با مسئولین مرتبط داشتیم و در این راستا نیز آماده ی همراهی با دوستان آموزش و پرورش در جهت افزایش امنیت تردد دانش آموزان هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا نیاز است فعالیت سرویس مدارس هم از سر گرفته شود. ضمن اینکه قابل ذکر است والدینی که قصد همراهی دانش آموزان خود را با وسیله نقلیه شخصی دارند نسبت به قوانین و مقررات رانندگی توجه ویژه داشته و از تخلفات مرسوم به خصوص تخلفات ساکن که باعث مسدود شدن معابر منتهی به مراکز آموزشی می‌شود خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: والدین اصراری بر پیاده کردن فرزندانشان در جلوی درب مدارس نداشته باشند و به منظور جلوگیری از انسداد راه و معابر در محلی مناسب خودرو را متوقف کنند و دانش‌آموز خود را تا مدرسه مشایعت نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دعای روز اول رمضان ماه رمضان پلیس راهور بازگشایی مدارس روان سازی ترافیک تمهیدات سرویس مدارس دعای روز اول رمضان ماه رمضان قیمت گوشی دانش آموزان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آستانه روز معلم و با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان زنگ سپاس معلم در مدارس استان نواخته شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور انجام شد، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تقدیر شد.

 مراسم زنگ استانی سپاس معلم  در دبستان حضرت مریم (س) روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه نواخته شد.

در این مراسم عبدالله  حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک روز معلم گفت: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی افزود: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها  باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

وی ادامه داد:  امروز کار‌های فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است