Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:54:08 GMT

اعلام برنامه های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۱۲۸

اعلام برنامه های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار «میهمان خدا» را به صورت زنده به تهیه کنندگی مهدی احمدی حدود 1 ساعت قبل از اذان مغرب ساعت 18:45، ویژه برنامه سحر«شمیم سحر» را به صورت زنده به تهیه کنندگی مرتضی آجوربندی در لحظه های ملکوتی سحر ساعت 4:40 بامداد و برنامه جزء خوانی قرآن کریم«تلاوت نور» را ساعت 15 عصر برای مخاطبان و مردم شریف استان پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژه برنامه افطار شبکه قزوین با عنوان «میهمان خدا» شامل بخش هایی همچون: گفتگو با میهمانان، ارتباط زنده با عتبات عالیات، اذان به صورت زنده در استودیو، پخش وله هایی با موضوع آداب و سنن مردم استان در افطاری دادن و پویش سفره افطاری ساده است.

رحیمی تصریح کرد: در این برنامه سعی می شود بیانیه گام دوم با توجه به مفاهیم فضیلت و اخلاق و سبک زندگی بیشتر تبیین شود. همچنین پخش اذان به صورت زنده توسط قاریان جوان استان در فضای استودیو اجرا می شود، «میهمان خدا» ترویج خدمت بی منت را با برجسته کردن گروههای خودجوش خیرین و موسساتی که ریشه حرکت آنها مردمی است با دعوت گروه های جهادی در برنامه به تصویر خواهد کشید.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: ویژه برنامه سحر شبکه قزوین با عنوان «شمیم سحر» شامل بخش هایی همچون: گفتگو با کارشناس مذهبی در برنامه، مناجات خوانی، پخش حدیث ،کلام بزرگان، مناجات خمسه عشر و دعای سحر است.

وی خاطرنشان کرد: رادیو قزوین ویژه برنامه افطار«بر آستان جانان» را به صورت زنده به تهیه کنندگی مهدی خدایی ساعت 18:40 و ویژه برنامه سحر«چه مبارک سحری» را به صورت زنده به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا و رضا داداشی ساعت 03:45 بامداد روی آنتن رادیو قزوین می برد.

رحیمی اضافه کرد: ویژه برنامه افطار رادیو قزوین با عنوان «بر آستان جانان» شامل بخشهایی همچون:  بسته های شنیداری با موضوع تغذیه ماه مبارک و بسته های اذانگاهی و پویشی تحت عنوان (جای مادران زندان نیست) می باشد.

 مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: ویژه برنامه سحر رادیو قزوین هم با عنوان «چه مبارک سحری» شامل بخش هایی همچون: پخش ادعیه و مناجات، حکایت، سحرخوانی روستاها، بسته صوتی شهدا، بسته اذان گاهی، نهج البلاغه، انعکاس مراسمات ماه رمضان در مساجد استان، پخش کلام بزرگان، شرح صحیفه سجادیه، موسیقی بی کلام و پیامک  می باشد، این برنامه همچنین بخشی با محتوای مناجات و اشعار عرفانی توسط خوانندگان هم استانی، آداب و رسوم و سنت های موثق در زمینه سفره های افطاری و حال و هوای سحرگاه مناطق مختلف را به صورت پویش در برنامه جانمایی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: رادیو قزوین همچنین پخش ترتیل قرآن«صبح و عصر» را برای اوقات افطار و سحر در نظر گرفته است که در طول ماه مبارک رمضان از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

رحیمی همچنین به ویژه برنامه های رسانه استان در مناسبت های ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: در این ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه های افطار و سحر، برای مناسبت هایی همچون میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، شهادت حضرت علی علیه السلام، لیالی قدر، روز قدس و عید سعید فطر به صورت مجزا پیش بینی شده است که دراین ایام پخش خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های معاونت خبر این مرکز در ماه مبارک رمضان، گفت: پوشش ویژه برنامه های این ماه عزیز و تهیه و تولید گزارش های ویژه خبری از مهمترین برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان به برنامه های معاونت فضای مجازی نیز برای این ایام اشاره کرد و افزود: طراحی صفحه ویژه (ایام ماه مبارک رمضان، روز قدس و شب های احیا) در وب سایت رسمی مرکز، برگزاری حداقل چندین پویش و مسابقه جهت دریافت آثار ارسالی مخاطبان با موضوعات مناسبتی (اولین روزه بگیرها، راهپیمایی روز قدس، شب های احیا و ...) در فضای مجازی و ترند هشتگ های #افطارمهربانی، #فرزندرمضان، #ماه_رمضان_ماه_بخشندگی و #رمضان در تمامی بسترهای فضای مجازی بخشی از فعالیت های این معاونت در ایام ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین ماه رمضان صداوسیما ماه بندگی صورت زنده به تهیه کنندگی ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار ویژه برنامه سحر رادیو قزوین هایی همچون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید

سری جدید برنامه «خوش نمک» از امشب ـ هشتم اردیبهشت‌ ماه ـ پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری‌ آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی شبکه نسیم، سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  با دکور جدید و آیتم‌های متفاوت از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پیشتر میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید دو مجری روی آنتن می روند.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۰ نفر به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. بازپخش این برنامه در ساعت های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری