Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در یک سال گذشته 5 هزار و 200 فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی ایجاد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، روح‌الله صالحی، در بازدید از طرح‌های اشتغال این نهاد به نامگذاری سال به «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» اظهار کرد: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی کشور بوده و وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد متناسب‌سازی رویکردها در بخش‌های مختلف با اهداف نامگذاری سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نوآوری، خلاقیت و پشتکار در کار را از الزامات کاری این نهاد مقدس در سال جدید عنوان کرد و گفت: تقویت ارتباطات بین بخشی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی و فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغال به کار مددجویان باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
صالحی با بیان اینکه کمک به رونق تولید کمک به افزایش سرمایه نظام است، افزود: با همین رویکرد توجه به توسعه و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف با نگاه توانمندسازی باید به صورت جدی در سرلوحه امور قرار گیرد .
وی با بیان اینکه حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد بیشترین نقش را در تحقق شعار امسال دارد، ادامه داد: راهبرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال، ایجاد طرح‌های نو و خلاقانه با تکیه بر اصل دانش‌محوری و دانش بنیان برای افزایش اثر بخشی خدمات اشتغال این نهاد در تامین اقتصاد و معیشت خانوارهای مددجو و توانمندسازی آنان وکمک به تولید و رونق اقتصاد کشور است.
صالحی افزود: در سال گذشته 5 هزار و 200 فرصت شغلی جدید برای خانواده‌های مددجو در رشته‌های شغلی مورد علاقه آنها ایجاد شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده،کمیته امداد استان زنجان در سال جاری نیز با رویکرد توانمندسازی خانواده‌های مددجو خدمات اشتغال این نهاد در سالجاری توسعه می‌یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته امداد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است