Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@11:20:06 GMT

 خرید از سوپرمارکت های آنلاین و مزایای آن‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۶۲۷۶

سوپرمارکت آنلاین یکی از آن خدماتی است که طی سال های اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. همچنین تعداد کاربرانی که از امکان استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است. سفارش آنلاین مایحتاج روزمره از سوپرمارکت ها تا حد زیادی باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می شود. همچنین افراد می توانند از تخفیف هایی که به صورت آنلاین در نظر گرفته می شوند نیز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خرید آنلاین سوپرمارکتی مزایای بیشتری دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اهمیت خرید از سوپرمارکت آنلاین از دید کاربران

همان‌طور که اشاره شد طی سال های گذشته تعداد کاربرانی که از خدمات اینترنتی استفاده می کنند، بسیار بیشتر شده است. یکی از دلایل این موضوع استفاده بیشتر از اینترنت و دسترسی بیشتر افراد به گوشی های هوشمند است. همچنین که خدمات آنلاین اغلب هزینه پایین تری دارند و همان‌طور که مشخص است زمان انجام کار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. در همین راستا نیز تعداد کاربران روز به روز در حال افزایش است. شاید سال های پیش این کاربران تنها شامل افراد جوان تر می شد. اما باید بدانید که امروزه افراد بیشتری با گروه های سنی مختلف نیز از این خدمات به راحتی استفاده می کنند.

خرید از سوپرمارکت اسنپ

سوپرمارکت های آنلاین در سال های اخیر در دسترس قرار گرفتند و از زمان شروع فعالیت خود توانستند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. خرید از این سوپرمارکت ها با مزایای بسیاری همراه است که در ادامه بیشتر به آنها اشاره خواهیم کرد. همچنین از زمانی که استفاده افراد از اینترنت بیشتر شد، برخی از شرکت ها درصدد آن برآمدند تا سفارش از سوپرمارکت ها را به صورت اینترنتی برای کاربران فراهم کنند. یکی از شناخته شده ترین این شرکت ها اسنپ است. اسنپ توانست امکان سفارش از سوپرمارکت اسنپ را برای کاربران خود که تعدادشان نیز بسیار زیاد بود، فراهم کنند. البته شرکت اسنپ خدمات بسیار گسترده ای دارد اما خیلی از افراد آنها را با تاکسی های اینترنتی می شناسند.

همه این سرویس ها در سوپراپلیکیشن اسنپ در کنار هم وجود دارند و کاربران می توانند تنها با نصب یک اپلیکیشن به همه این خدمات دسترسی داشته باشند.

سفارش از سوپرمارکت اسنپ

اسنپ ‌اکسپرس، سوپرمارکت سریع اسنپ است که امکان دسترسی آسان به سوپرمارکت ‌های اطراف و فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای را فراهم می ‌کند. اسنپ اکسپرس جزء سرویس های Q-commerce محسوب شده و با بهره گیری از ناوگان اختصاصی خود، در کمتر از ۳۰ دقیقه، سفارش را به دست مشتری می رساند. با توجه به نیاز روزافزون به سفارش آنلاین سوپرمارکتی و رشد بازار، گروه اسنپ تصمیم گرفت تا این سرویس که پیش از این از سرویس ‌های اسنپ ‌فود بود، مستقل شود و با برند جدید اسنپ اکسپرس با تیمی بزرگ‌ تر، با تمرکز کامل در جهت گسترش این سرویس فعالیت کند.

همان‌طور که اشاره شد سوپرمارکت اسنپ جزو شناخته شده ترین سرویس های آنلاین کشور است. شما نیز می توانید به راحتی با ثبت نام در این اپلیکیشین از خدمات آن بهره‌مند شوید. در این اپلیکیشن بخشی به نام سوپرمارکت وجود دارد که با وارد شدن به آن لیستی از سوپرمارکت های اطرافتان را خواهید دید. البته باید پیش از آن آدرس و لوکیشین دقیق خود را ثبت کرده باشید. سپس با ورود به صفحه سوپرمارکت های های مختلف اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنید.

مزایای سوپرمارکت آنلاین

خرید از سوپرمارکت های آنلاین مزایای بسیار زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره شد. اما این ویژگی ها محدود به آنچه گفته شد نمی شود. در ادامه به مزایای سوپرمارکت اسنپ خواهیم پرداخت.

صرفه جویی در زمان خرید

خرید آنلاین به طور کلی باعث کاهش زمان هدر رفته می شود. زیرا که دیگر زمانی برای رفت و آمد و انتخاب سخت محصولات به صورت حضوری وجود ندارد. همچنین نکته دیگری که گاهی فراموش می شود مسئله حمل و نقل است به طور مثال برای افرادی که امکان خرید حضوری و حمل محصولات خریداری شده دشوار است، خرید آنلاین می تواند این مشکل را حل کند.

کد تخفیف سوپرمارکت اسنپ

شرکت اسنپ کاربران را از طریق SMS از کد تخفیف ها آگاه می سازد. با ثبت نام در اسنپ معمولاً پیامک هایی با محتوای کد تخفیف های مختلف برای کاربران ارسال می شود. البته این کدها برای همه خدمات ارسال می شود. همچنین گاهی با راه اندازی کمپین هایی در نرم افزار مشاهده می کنید که برخی از سوپرمارکت ها تخفیف های چند درصدی دارند. در حالی که اگر به صورت حضوری از آن‌ها خرید کنید، این تخفیف لحاظ نخواهد شد.

پیش بینی در مورد سوپرمارکت های آنلاین

اما آینده سوپرمارکت های اینترنتی چگونه دیده می شود؟ با بیشتر شدن تعداد کاربران قطعاً سوپرمارکت هایی که خدمات آنلاین ارائه می دهند بیشتر خواهد شد. این موضوع علاوه بر درآمد بیشتر، کاربران را نیز راضی نگه می دارد. همچنین اشتغال زایی همسو با پیشرفت تکنولوژی افزایش خواهد یافت. سوپرمارکت ها برای آن که از سود و فروش بیشتر عقب نمانند باید خدمات و سفارش گیری آنلاین را به دستور کار خود اضافه کنند.

همچنین پیش بینی می شود در سال های آینده بدون شک سرویس ها و خدمات آنلاین بیشتر خواهند شد و شرکت های بیشتری برای ارائه آن‌ها پدید خواهند آمد. همین امر باعث رقابت و در نهایت پیشرفت شرکت های مختلف و در نهایت رضایتمندی بیشتری مشتریان آن‌ها می شود.

جمع بندی

در این مطلب خواندید که سوپرمارکت اسنپ به عنوان یکی از سرویس ارائه خدمات سوپرمارکت آنلاین میان کاربران شناخته شده است. استفاده از این خدمات با مزایای بسیاری همراه است. بنابراین کاربران با استفاده از آن‌ها می توانند از این ویژگی ها بهره‌مند شوند.

https://snapp.ir/online-supermarket-grocery/

منبع: الف

کلیدواژه: سوپرمارکت های آنلاین خرید از سوپرمارکت سوپرمارکت آنلاین سوپرمارکت ها سوپرمارکت اسنپ تعداد کاربران تخفیف ها سرویس ها خدمات آن شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد

متقاضیانی که درخواست خودروی خود را از شرکت مدیران خودرو داده اند این روز‌ها با مشکل تاخیر در تحویل مواجه هستند. این روز‌ها معضل تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز بسیار به چشم می‌خورد و متقاضیانی که سرمایه‌های خود را به حساب خودروسازان واریز کرده اند اعلام نارضایتی می‌کنند.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مسئولان درخواستی رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، شرکت مدیران خودرو متأسفانه دو ماه از بیمه و پلاک خودرو گذشته ولی هنوز خودرو را تحویل نداده و گفتند مجوز خروج از گمرک بم صادر نمی‌شود لطفاً پیگیری کنید بنده ثبت نامی تیرماه ۱۴۰۲ و تکمیل وجه به صورت نقدی در دی ماه انجام شده و پلاک و بیمه اسفند ماه صادر شده و مدارک خودرو گرفتم لطفا به پارکینگ شرکت مدیران خودرو در بم بروید و دلیل عدم تحویل را بپرسید.

منبع: علی صادقی - کرمان

سلام، همه خودروهای شرکت مدیران خودرو؛ آریزو، x55، x22، و غیره برای من x22 pro هست. من خودروی خودم را فروختم تا بتوانم از این شرکت خودرو بخرم. الان هر روز با اسنپ به سرکار می‌روم که حدودا ماهی ۵ میلیون تومن هزینه اسنپ من می‌شود. چرا خودرویی که مدت هاست آماده هست را به مشتری تحویل نمی‌دهند و در بدترین شرایط نگهداری می‌کنند که باعث آسیب به خودرو می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!